Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår skal jeg begynde at linke til min hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er ved at få lavet en ny hjemmeside, men der er stadigvæk nogle uger til den er færdig.

Kan jeg allerede nu begynde at linke til domænet, eller vil det skade på sigt?

Hilsen Fru Glob

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:40

Det vil ikke skade, at du skaffer links inden den er færdig. Du burde dog have indhold på domænet inden du skaffer links, fordi brugerene skal have noget at se på, når de kommer.

Hvis du gerne vil starte med at få links fra linkkataloger, så skal du være opmærksom på en masse ting. Deriblandt at mange kataloger IKKE vil linke til hjemmesider, som ikke er færdige.

Håber det hjalp lidt, ellers er du mere end velkommen til at smide en PB, så skal jeg med glæde svare.

Jonathan - Gode jokes på nettet 

.

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 15:47

Hej Fru Glob

Husk også lige at få værdien fra den gamle side med over på den nye. Mange virksomheder bruger penge på lancering af nye og forbedrede hjemmesider. Men oftest glemmer man at tage højde for den værdi, den ”gamle” side havde. Hvis en ny side lanceres uden der tages højde for, at fortælle søgemaskinerne, at siden er flyttet eller har fået nyt indhold, mister hjemmesiden en masse trafik.

Det er derfor yderst vigtigt, at der tages højde for dette, når eksisterende sider får nyt design og derved nye URL-adresser eller når der lanceres en ny side på et eksisterende domæne.

Husk at få værdien med dig. Mange gode webbureauer har fokus på design og brugervenlighed, men glemmer at få værdien på søgemaskinerne med over på den nye side.

-Carsten

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Skrevet kl. 15:50

Hej Carsten

Det har jeg læst mig frem til, men det er en helt ny hjemmeside, på et helt nyt domæne der ikke har været aktivt før.
- men tak for tippet.

Hilsen Fru Glob

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 15:58

Ang. Links til en side der ikke er oppe endnu, vil jeg vente med til den er klar.

Det vil virke underligt at der er links til en side der ikke eksistere. Det kunne også være din side blev 3 uger forsinket.

Jeg vil vente til din side er klar og der er noget indhold på den.

-Carsten

og tillykke med den når den er klar.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Skrevet kl. 16:03

Hej igen

Okay, mange tak - jeg tror jeg venter.

Hilsen Fru Glob

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:31

Du skal indiskutabelt vente, til der er noget online. Men du kan jo have en side online på domænet på få minutter, der kort forklarer, hvad der kommer på adressen. Gør du det, kan du begynde at linke så småt.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Skrevet kl. 16:40

Thomas Rosenstand:
Du skal indiskutabelt vente, til der er noget online. Men du kan jo have en side online på domænet på få minutter, der kort forklarer, hvad der kommer på adressen. Gør du det, kan du begynde at linke så småt.

Hej Thomas

Det lyder egentlig som en ret god idé, jeg vil prøve at få min udbyder til at lave en blank side med logo i morgen.

Hilsen Fru Glob

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:45

Få lige leverandøren til at have bare en lille smule tekst på siden om, hvad der kommer - hvis du kan af konkurrencemæssige årsager.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Skrevet kl. 16:49

Thomas Rosenstand:
Få lige leverandøren til at have bare en lille smule tekst på siden om, hvad der kommer - hvis du kan af konkurrencemæssige årsager.

Thanks, det må jeg prøve.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)