Hvor meget har du gjort selv for at søge optimere din egen side?
Hvordan vil du få flere besøgende til din side?
Hvis jeg skal skrive til en artikeldatabase, skal der være et win for mig, som ved f.eks Wubi.dk som har en pagerank på 3.
Eller Brian Brandt's Artikeldatabase.dk hvor man tjener halvdelen af adsense indtjeningen. - Hvilket også har gjort han allerede har over 250 kvallitets artikler og en PR på 2 (tror jeg)
Så spørgsmålet er, hvad kan du tilbyde?
100 unikke besøgende på 14 dage er ikke ret meget =) det havde jeg selv første dag på min blog, vel og mærke uden markedsføring.
- God søndag =)
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Hvor meget har du gjort selv for at søge optimere din egen side?
Hvordan vil du få flere besøgende til din side?
Hvis jeg skal skrive til en artikeldatabase, skal der være et win for mig, som ved f.eks Wubi.dk som har en pagerank på 3.
Eller Brian Brandt's Artikeldatabase.dk hvor man tjener halvdelen af adsense indtjeningen. - Hvilket også har gjort han allerede har over 250 kvallitets artikler og en PR på 2 (tror jeg)
Så spørgsmålet er, hvad kan du tilbyde?
100 unikke besøgende på 14 dage er ikke ret meget =) det havde jeg selv første dag på min blog, vel og mærke uden markedsføring.
- God søndag =)
Det super...
Jeg havde mest af alt tænkt at man kunne få nogle links tilbage til sit eget site. og at man KUN skulle gøre det hvis man havde lyst. Og ikke gik vildt meget op i det andet.
Jeg gør det selv for sjov, fordi jeg kan li at skrive.
- Jeg kan eller skal ikke tilbyde ret meget mere.
Andre?
Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM