|
Hej Aminobrugere... Jeg har lige et par spørgsmål jeg håber i vil svare på til videre inspiration med min egen hjemmeside:
Hvor meget tid bruger i ugentligt i snit på at vedligeholde/udvikle jeres egen hjemmeside?
I forhold til hele dit markedsføringsbudget/aktiviteter hvor mange % fylder din hjemmeside?
Arbejder i aktivt med en form for linkstrategi hvor i prøver at blive linket op med andre - eller er det sådan en ad hoc opgave?
Arbejder i med synonymer, ental flertal og lignende når det handler om nøgleord/søgeord (ikke at forveklse med meta name="keywords")?
Bruger du Google Adwords?
Håber i lige vil give et input da det interesserer mig vildt meget at høre om hvor meget i vægter et kontinuerligt arbejde med jeres websites... |
Her er nogle svar!
1. Sammen med 2 andre har jeg et firma, som "består" af en hjemmeside, så derfor bruger vi det meste af vores tid på den. Ca. mellem 5-15 timer om ugen.
2. Vi har ingen markedsføringsbudget.
3.Vi har en linkstrategi, men i form af link samarbejde med andre sider inden for vores branche.
4. Vi benytter os ikke af google pagerank.
5. Synonymer benytter vi os af, vi bruger f.eks https://adwords.google.com/select/KeywordSandbox
6. Da vi ikke har noget markedsføringsbudget benytter vi os heller ikke af Adword, men vi benytter os af Adsense.
Håber du kan bruge svarene til noget!
Bliv gratis medlem