Jeg er snart igennem en masse ændringer på www.sikkerhedseksperten.dk.
Jeg er gået over til at have 6 shop inddelt i produkt områder. Jeg vil derfor gerne hører Jeres mening om landingsstedet for dem der går direkte til www.sikkerhedseksperten.dk?
Pt. lander de på tyverialarmer, men det er ikke shoppen der for de fleste er interessante. Måske skulle jeg vælge en anden shop, eller alternativt lade dem ankomme til en side hvor shoppen er "faded" ud i baggrunden, mens de her kan vælge hvilket område de ønsker at gå til.
Det er "næsten" også det jeg forslår, altså valget mellem shopsene eller at lande inde i shoppen.
Så er det jo bare et spørgmål om hvordan man designer den perfekt :)
Sørg i hvert fald for at designe den, så den giver mening i forhold til SEO. Det vil være så ærgeligt at spilde den værdifulde forside på en stort set tom splash side.
Og for lige at uddybe, så betyder det i mine øjne, at der er lidt tekstindhold på siden som fungerer som introduktion/call-to-action og så ellers noget meget klar navigation (kæmpe knapper midt på siden måske) som kan guide folk det rigtige sted hen.
Og forsiden kan så optimeres mod nogle fællesord, der giver mening for en væsentlig del af produkterne i din shop.
Tak for dit svar, jeg har lige kastet nogle tanker ned i et billed.
100 % call to action på de 6 forskellige shops, med tekst link til forsiden, billed links til forsiden og tekst links til alle kategorierne, der samtidig vil sende kunden direkte til "produktet".
Her under kan der så ligges tekster omkring shoppen og produkterne.
Ville det være en god måde at gøre det på Frank? Rent SEO mæssigt?
Eller har du et link eller råd til at gøre det anderledes/bedre.