jeg er en mindre virksomhed med forskellige "hunting" salgs ydelser, og jeg har brug for at få lavet noget proff. salgs materiale. Jeg vil meget gerne have lavet noget virkelig flot materiale, som jeg dels kan sende pr. post, og dels pr mail. Jeg har bare brug for noget, hvor der kommer logo mv på. Teksten skal jeg nok få skrevet til jer, det er ikke der problemet umiddelbart ligger. Er der en af jer, som kender én, som kan lave den slags? Jeg vil evt. betale med gen-hjælp, og da jeg har en virksomhed, som tilbyder prof. salgs hjælp herunder med kurser, strategisk rådgivning, og salgsmæssige hands-on opgaver, kan jeg i den forbindelse hjælpe den, som ønsker at skabe nye kunde relationer. Jeg har bare brug for på nuværende tidspunkt, at jeg får noget materiale, som kan præsentere mit koncept. Hvem kan hjælpe? |
marketings materiale ønskes lavet
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Jeg vil gerne hjælpe dig med at få lavet et professionelt markedsføringsmateriale i såvel trykt som digital form. - Jeg vil også gerne finde en god AMINO-pris til dig, men... Det er mit job som freelance grafiker, at lave markedsføringsmateriale, og det er naturligvis rart med en modydelse/gen-hjælp en gang imellem, men problemet er bare det, at ikke bare jeg, men alle skal leve af vores kompetencer, og det kan ingen gøre for "modydelser"... Det er ikke ment som et surt opstød, men blot en forklaring på, hvorfor jeg må afstå dit tilbud og alligevel tilbyde dig min ydelse. Interesseret? - Du er velkommen til at sende mig en PM, så sender jeg dig min portfolio for de seneste opgaver jeg har løst, som inspiration til dig, for at se, hvad jeg som freelance grafiker har at tilbyde. Med venlig hilsen Mia Stephansen - www.mias-gv.dk |
Jeg har rigtigt gode erfaringer med Ablaze der er et lille freelancefirma drevet af to dygtige unge gutter. De har lavet logo og webdesign for mine to virksomheder Ad:mission og Mødebooker Jeg benytter mig også af Den Kreative Bjergbestiger der er aktiv herinde på Amino. Han er ligeledes en dygtig grafiker, der vil kunne hjælpe dig med det meste ![]() |
De bedste hilsner
Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk
Du er meget velkommen til at sende mig en maill eller PM med lidt mere info om opgaven.. så kommer jeg gerne med eksempler og et godt amino tilbud.. Er detsvære ikke interesseret i at bytte med din gen-hjælp da jeg dagligt har kontakt med folk der yder den ydelse |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)