Det er også den bedste løsning. Husk på det nytter ikke så meget at linke til domæner som 301 redirecter til et andet domæne. Lavede en test på dette, og resultatet var bare at Google indekserede siden, som der var 301 redirect på. Ovenstående redirecter til ktj-media.dk og det viste at det ikke rigtig nogen effekt havde. MVH Kim |
KTJ-Media.dk:Det er også den bedste løsning.Mark MK:Tak til alle jer der har svaret.
Firmaet sælger blandt andet catering, og det er primært derfor det skal online, for at folk der søger efter catering på google finder butikken. Derfor vil næsten alt trafik komme fra Google - Og der bliver lagt en del i SEO delen for at vi kommer frem som første hit.
Jeg tror vi ender med et kortere domæne navn som hovede domæne og så køber de længere og laver redirect på primært for at konkurrenter og folk der vil udnytte det køber domænerne.
Tak for hjælpen :)
Mark
Husk på det nytter ikke så meget at linke til domæner som 301 redirecter til et andet domæne. Lavede en test på dette, og resultatet var bare at Google indekserede siden, som der var 301 redirect på.
et eksempelOvenstående redirecter til ktj-media.dk og det viste at det ikke rigtig nogen effekt havde.
MVH Kim
Hvis vi siger at jeg køber A og B som domainer. Jeg bruger A som primært og laver en masse SEO på dette og linkbuilding efterfølgende gør jeg så det samme på B men laver redirect til A giver det så noget?