Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der et maximum på antal kampagner i Google Adwords ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har lavet en masse kampagner, hvor hvert søgeord har sin egen annoncegruppe

Jeg har i forvejen nogle kampagner, hvor der er flere søgeord i hver annoncegruppe og har i øjeblikket 29 kampagner, da jeg ikke har slettet de gamle endnu.

Er der et maximum på antal kampagner i Google Adwords?

Jeg kan ikke oploade en kampagne med Adword editor og får en fejlmeddelelse om at jeg skal tjekke mine rettigheder jeg tror det var 17 som siger

The client has tried to create an entity that goes beyond the size limits on AdWords campaigns.

Er der nogen der ved om det er fordi jeg har for mange annoncegrupper eller søgeord, eller er det størrelsen på den, så jeg bare kan slette billed annoncerne?

Jeg har desværre kun uploadet halvdelen.

Håber i kan hjælpe

Hilsen

Steen

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 21:36

Hej Steen,

Ja, der er en grænse på antal kampagner i Google AdWords. 

Som standard har du maximalt adgang til at oprette 25 kampagner, men kan få mulighed for at oprette flere, hvis du kontakter Google AdWords teamet. 

Du kan læse mere her: http://www.google.com/support/forum/p/AdWords/thread?tid=3bfb27734e6d592c&hl=en

Derudover er der en grænse på antallet af søgeord og annoncegrupper. Jeg kan ikke huske de præcise tal, men det er noget med 10k søgeord per konto.. 

I dit tilfælde synes jeg, at du skal gøre én af de følgende to ting: 

Opret en MCC-Konto

Frem for at skulle kontakte AdWords teamet (kan godt være svært hvis du ikke har højt forbrug), kan du oprette en MCC konto. Dette er et Multi Client Center og er designet til bureauer, der gerne vil kontrollere flere forskellige konti fra ét sted. På den måde kan du roligt oprette flere konti og stadig have adgang til dem fra ét sted. 

Ulempen her er desværre, at du skal indbetale penge til flere steder med mindre du kvalificerer til månedlig fakturering fra Google. Sig til hvis du vil høre kravene til dette. 

Den anden løsning er at kigge på din søgeordsinddeling

Ret din søgeordsinddeling

Jeg må indrømme, at ét søgeord til én annoncegruppe er noget af en omgang. Det har sin berigtigelse i mange tilfælde, men jeg tror, at du måske gaber over for meget med mindre, at det er gennemtænkt. 

En sådan kampagneopbygning kan tage uendelig lang tid at oprette og ikke mindst optimere uden, at du får et bedre resultat end du ellers ville. 

Sig til, hvis du har flere problemer. Det kan være jeg kan hjælpe yderligere. 

Mvh.
Andreas..  

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Ringsted
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 23:24

ok, det var da ævreligt.

Det virker ellers til at være mere overskueligt end flere søgeord i hver annoncegruppe, når jeg vil til at fjerne dårlige søgeord.

Tak for hjælpen.

Hilsen

Steen

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 14:05

Hej Sten

Google har nogle begrænsninger:

25 kampagner
2000 annoncegrupper pr-kampagne
2000 søgeord pr annoncegruppe
50 annoncer pr (hvilket som helst format)
Ca. 50.000 søgeord per konto

Yes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)