Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt nytår og en lille beretning

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Det har været et super Amino-år.

Antallet af besøgende iværksættere er mere end fordoblet i forhold til sidste år. I november måned betød det at mere end 37.000 iværksættere kiggede forbi.

I årets løb er der skrevet 60.000 indlæg, så det samlede antal nu er oppe på mere end 80.000 indlæg. Tak til alle jer flittige skribenter, i gør en stor forskel for alle de nye iværksættere.

Amino er rykket op fra en 5. plads til en 2. plads på Google ved søgning på ordet "Iværksætter" og det betyder endnu flere besøgende i det nye år. Tak til alle jer der linker til Amino og derfor bidrager til den flotte placering!

Af nye tiltag vil jeg nævne Amino Wikien, som nu indeholder mere end 120 definitioner. Så hvis du ikke ved hvad ACP, CPC, Delårsperiode eller Transitorisk post betyder, så kig fluks her.

Det nye år
I det nye år er der flere planer. Der kommer et par nye tiltag/services, hvor det første nok kommer til februar. Jeg kan ikke fortælle noget om det endnu, men det vil nok glæde en del af jer. De andre kommer når økonomien er til det.

Så planlægger jeg at lave lidt flere reklamer på forsiden, for at finansiere de nye services. Men det bliver ikke noget vildt og jeg har ikke besluttet hvordan det skal være. Men jeg forestiller mig nogle små bannere uden animationer, der kan sælges til virksomheder, der vil støtte Amino og gerne vil kommunikere et budskab til iværksættere. Men mere om det senere..

Tak
Slutteligt vil jeg takke jer alle for jeres opbakning, hjælp, ideer og gåpåmod. Jeg er sikker på at vi sammen, har lavet Danmarks vigtigste tiltag i forhold til at støtte iværksætteriet. Som bekendt kan vi ikke drive et land ved at rende rundt og klippe hinanden og derfor er det så vigtigt, at der kommer nye virksomheder til og der gør vi sammen en stor forskel.

Kan i alle have en super nytårsaften og gid jeres forretninger må vokse eksplosivt i det nye år :-)

De bedste hilsner

Martin Thorborg
Vicevært

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 12:00
Flotte tal, tillykke med det! Jeg syntes at Amino-crewet gør et rigtig godt stykke arbejde med at opbygge og vedligeholde en god stemning her på Amino, tak for det

Godt nytår herfra! :)

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:31
Tak i lige måde - godt nytår allesammen :)
Synes at vi har haft et forrygende år, masser af tiltag, arrangementer og gode indlæg. Thumbs up, lad os satse på endnu et godt år.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:56
Jeg manglede lige en speciel tak til alle mine kære hjælpere Sune Christesen, Brian Nielsen, Dimitri Hardorff, cygnet, Joachim og min kære partner og medvicevært Henrik.

Dbh Martin

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 14:18
langt tid siden jeg har været logget ind - men har da været med på en kigger ;)
I lige måde til jer alle - rigtigt godt nytår - og kom nu godt og helskindet ind i det...

Hilsen Nikolaj.

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 14:43

Godt nytår allesammen - bevar den gode stil i det nye år. :)

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 18:08
Ja, jeg vil også lige ønske jer alle et rigtigt godt nytår og mange tak for gode stunder på Amino, med masser af tips og ideer til hinanden. Tak Martin for en kanon-side - man bliver helt afhængig :)

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:28
Amino er så godt et tiltag, at jeg overvejer at anmode Dansk Sprognævn om at flytte ordet "eminent" om under "a" i ordbogen, således at det med den samme betydning blot kommer til at skulle staves "Aminent".

Jeg har haft et forrygende amino-år, hvilket også har smittet af på min virksomhed. Jeg har fundet gode samarbejdspartnere her, og jeg har fundet masser af inspiration. Derudover er det mit håb, at folk har kunnet bruge mine indlæg til noget.

mvh Hans

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:09
Ja, et stort tak til alle som yder en indsats for Amino.

For mit eget vedkommende har det vigtigste og bedste ved Amino-året 2006 været, at vi har fået rigtig godt gang i Amino Nord i Aalborg. Der er ved at være en "kritisk" masse af deltagere hver gang, og vi har haft nogle spændende indlæg af både interne og eksterne foredragsholdere.

I den forbindelse kan jeg lige nævne, at vi starter 2007 på næste mandag, den 8. januar, med et pressetema. Aminoen Hans Stokholm Kjer fra Kjers Kommunikation kigger forbi, og øser af sin erfaring. Vi glæder os til at du kommer, Hans!

Jeg har ikke været så aktiv selv på Amino i december som jeg nok tidligere har været, men jeg har haft travlt med at stifte et nyt selskab sammen med min største og vigtigste samarbejdspartner. Så 2007 tegner særdeles spændende!

Ha'' et godt nytår - vi skrives ved!

mvh Carsten
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 18:18
Hans, jeg vil give dig helt ret mht. Amino og de værdifulde ressourcer der findes her.

Med Amino har jeg selv fået det sådan, at jeg oplever et fællesskab med andre Amino'er og gerne øser uselvisk ud af eventuelle råd og erfaringer, hvis andre kan bruge det til noget. Hvis man møder en anden Amino, så er det som om man straks har noget til fælles - på tværs af alder, religion, geografi, køn, fag m.v.

Jeg ville meget gerne deltage noget mere i Amino-debatten, men tiden tillader det desværre ikke pt. da selve forretningen tager en hel del tid.

Martin, du er sikkert helt klar over det, men vil blot sige at du sammen med alle andre Amino'er har formået at skabe en omfattende ressourcebase for iværksættere, som selv de største offentlige initiativer ikke har kunnet hamle op med, på trods af diverse kampagner. Det er rigtig godt gået og jeg stiller mig gerne til rådighed for fremtidige Amino-tiltag, hvis jeg kan hjælpe med noget.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)