Kære Aminoer I det nye år er der flere planer. Der kommer et par nye tiltag/services, hvor det første nok kommer til februar. Jeg kan ikke fortælle noget om det endnu, men det vil nok glæde en del af jer. De andre kommer når økonomien er til det. Så planlægger jeg at lave lidt flere reklamer på forsiden, for at finansiere de nye services. Men det bliver ikke noget vildt og jeg har ikke besluttet hvordan det skal være. Men jeg forestiller mig nogle små bannere uden animationer, der kan sælges til virksomheder, der vil støtte Amino og gerne vil kommunikere et budskab til iværksættere. Men mere om det senere.. Tak Slutteligt vil jeg takke jer alle for jeres opbakning, hjælp, ideer og gåpåmod. Jeg er sikker på at vi sammen, har lavet Danmarks vigtigste tiltag i forhold til at støtte iværksætteriet. Som bekendt kan vi ikke drive et land ved at rende rundt og klippe hinanden og derfor er det så vigtigt, at der kommer nye virksomheder til og der gør vi sammen en stor forskel. Kan i alle have en super nytårsaften og gid jeres forretninger må vokse eksplosivt i det nye år :-) De bedste hilsner Martin Thorborg Vicevært |

Godt nytår herfra! :)