Hej alle aminoer:) Jeg er en fyr på 24 år som planlægger en tur til Hong Kong, nærmere bestemt Canton fair, for at se på interessante tilbud til import til Danmark. Priserne skule være svimlende lave og dermed er der gode muligheder for at lave en god forretning ved videresalg i Danmark. Jeg søger en eller flere personer som vil være med til dette handelseventyr i Kina, for god selskabs skyld og måske kan vi endda hjælpe hinanden på forskellige måder. Jeg har deltaget i importguidens kursus og har derfor masser af materiale og værdifuld forhåndsviden omkring messen. Importguiden arrangerer selv ture, men ønsker min egen, hvilket også er meget billigere.. Jeg har allerede et godt bud på hotel og rejse til meget fornuftige penge, så hvis nogen skulle være interesseret i at rejse med hører jeg meget gerne fra jer: (uanset alder, køn, etnisk baggrund..osvosv.. alle er velkomne :) Kig desuden på Canton fairs hjemmeside for yderligere oplysninger. Der er bl.a. en introduktionsvideo som giver et godt indtryk! Skulle der være andre som har gode erfaringer eller andre gode indlæg er I også meget velkommen til at biddrage på tråden! Ser frem til at høre fra jer! Esben S. Schaarup |
For import interesserede, Handelsmesse i Hong Kong, Canton Fair, efteråret 2010.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)