|
Hej derude Er der en der er skarp i installation af Magento på webserver. Jeg har nu forsøgt tre gange uden held. Fremgangsmåden har været følgende: 1. Download og udpakning af filer (ver. 1.4.1.1) 2. Upload af filer til webhotel, herunder magento-check.php for at sikre mig at serveren var rigtig sat op. 3. Ændret rettigheder til 777 på alle mapper og filer. Herefter burde man vel blive mødt af installationsskærmen ved indtastning af domæne i browser, eller er jeg helt forkert på den. Har fulgt Magentos installationsvejledning slavisk, men får "Siden kan ikke vises"...
Mvh Lars |
larsl:Hej derude
Er der en der er skarp i installation af Magento på webserver. Jeg har nu forsøgt tre gange uden held. Fremgangsmåden har været følgende:
1. Download og udpakning af filer (ver. 1.4.1.1)
2. Upload af filer til webhotel, herunder magento-check.php for at sikre mig at serveren var rigtig sat op.
3. Ændret rettigheder til 777 på alle mapper og filer.
Herefter burde man vel blive mødt af installationsskærmen ved indtastning af domæne i browser, eller er jeg helt forkert på den. Har fulgt Magentos installationsvejledning slavisk, men får "Siden kan ikke vises"...
Mvh
Lars
Hej Lars.
Det er normalt en dum idé med 777 på alle filer og mapper medmindre du er alene på serveren.
Tjek lige med dit webhotel hvilke rettigheder/umask du bør køre med.
-Det er givetvist derfor siden ikke kan vises. (fejl500)
God vind med shoppen!
Bliv gratis medlem