Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Hvor der er vilje er der vej " - nu med bandeord!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi, du tager helt fejl, min åndelige mester er:

Og tag så den tudekiks ;-)

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 15:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

nu vil jeg også komme med et indput ...

Jeg er 18 år nu og har skabt en succes med mit firma. og har også en detail forretning og 2 fultidsansatte.

Da jeg var 17 fik jeg mit cvr nummer... og fra den tid til nu har jeg knoklet 16 timmer dagligt for at få banket mit koncept op ... Da jeg startede sagde mange i min branche at det kommer ikke til at gå.. og jeg vil gå konkurs meget hurtigt da ting ikke kan løbe rundt.. jeg tog det til mig men gik vider...

jeg skabte det umulige... THE BIKE MAN  

Og da tiden kom til at jeg skulle ansætte to ekstra mekaniker. havde jeg  mennesker på prøve  af dem mente det var får hårdt eller de ikke gad.. den ene af dem sagde direkte at han heller vil sidde på dagpenge..

Så mottet er for nyde skal man yde. og det pis med at folk ikke kan finde et job.. skårdt op.. de søger altid ekspendienter i netto, så kan man starte der fra og bygge sin karriere op... Men herhjemme er det jo nemmere at sidde på sin flade og få penge fra statten, ,...

Det var mine 2 cents..

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:55

Martin Thorborg:

Jimi, du tager helt fejl, min åndelige mester er:

Og tag så den tudekiks ;-)

Dbh Martin

Hehe, ja det er jo fuldstændig som at se dine videocast fra din bil :-)

Tudekiksen spiste jeg for mange år siden. Nu vil jeg have penne med stegt aubergine, pinjekerner, kapers og revet parmesan i aften. Mummelum

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:12
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:13

Jimi Hove:
Hehe, ja det er jo fuldstændig som at se dine videocast fra din bil :-)
Yes hehe

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Lav da for helvede noget gratis eller billigt arbejde for nogen der kan hjælpe dig videre, det er nok den bedste investering du nogen sinde kan lave...

Dbh Martin

Ja man har sjælendt hørt om en succesrig person, der har startet ud med fuld løn og hele svineriet. Det er gerne noget med at arbejde gratis, eller måske endda med underskud i lang tid indtil man har den viden og erfaring, der kræves for at nå til tops!

Viden, erfaring, kontakter osv. er uvurderlige, men det er samtidigt de ting man ikke lærer i skolen eller på en almindelig arbejdsplads. 

Fedt at se den gode holdning, der er her på Amino Yes

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 22:23
Som jeg siger, penge smager bedst når man kan mærke på sin krop at de er (for)tjænte
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 23:20

Jeg går bestemt ikke ind for at klynke, men jeg tror, at det er vigtigt for os Aminoer at huske, at det trods alt er et mindretal af danskerne, der drømmer om at være selvstændige. Hvis vi altid klapper hinanden på ryggen over vores evne til at lave virksomheder og have et drive og foragter alle, der vælger at være lønmodtagere, så foragter vi også vores kunder. Og man kan altså sagtens være fuld at drive, ild og entusiasme, selvom man får løn. Man kan også arbejde hårdt, når man uddanner sig.

Der er mange måder at gå til tilværelsen på, og jeg bifalder de, der gør noget ved deres egen situation - og tolererer at andre mennesker har andre tilgange til deres tilværelse.

I øvrigt er min åndelige guru her: Glæde ved arbejdet, kundeservice, enestående indsigt i produkter samt en holdning til kvalitet.

God aften til alle

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 08:47

fantastisk klip! Det viser bare hvor monopolramte de mindre erhverv er ... 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:18

Tommy Krabbe:

Jeg går bestemt ikke ind for at klynke, men jeg tror, at det er vigtigt for os Aminoer at huske, at det trods alt er et mindretal af danskerne, der drømmer om at være selvstændige. Hvis vi altid klapper hinanden på ryggen over vores evne til at lave virksomheder og have et drive og foragter alle, der vælger at være lønmodtagere, så foragter vi også vores kunder. Og man kan altså sagtens være fuld at drive, ild og entusiasme, selvom man får løn. Man kan også arbejde hårdt, når man uddanner sig.

Der er mange måder at gå til tilværelsen på, og jeg bifalder de, der gør noget ved deres egen situation - og tolererer at andre mennesker har andre tilgange til deres tilværelse.

Tommy jeg kan godt se hvad du mener, men er nu ikke helt enig hvad angår “rygklapperiet” af iværksættere - det jeg skrev i starten af indlæget har som sådan ikke noget med iværksætteri at gøre... Det er noget med at tage ansvar for sin egen fremtid og personlige ambitioner. Det gælder for lønmodtagere såvel som iværksættere.

Der er bestemt ikke noget i vejen med at være lønmodtager og selvfølgelig er der masser af fastlønnede, der har et enormt drive. Men når det er sagt, så er der altså en overflod af uambitiøse mennesker (også iværksættere), der tror at det hele kommer af sig selv, hvis de bare venter længe nok. 

Selvfølgelig er uddannelse vigtig (knokler selv løs på min anden vidergåendeuddannelse), men mange tror desværre at det er en automatisk vej til en god karriere. De forstår ikke helt at vids man ikke gør noget fuldt ud, så kan man heller ikke forvente den fulde fortjeneste i sidste ende...

Iværksættere er et specielt folkefærd, men der er naturligvis også mange af os, der lider af samme dovenskab som den jeg beskrev tidligere. Ellers ville der jo ikke være et marked for de utallige “get rich fast” e-bøger ;)

Personligt drive er uafhængig af sin kontekst og handler ikke om hvad man gør, men udelukkende om hvordan man gør det. 

Cool video forresten - den lugter en smule af marketing, men man kan mærke at han virkelig brænder for hans sodavand hehe. Elsker at se folk der nærmest er besatte af det de beskæftiger sig med! 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)