I denne tråd "Kan du fortælle mig om min placering på google." søger flere iværksættere hjælp til deres placering på Google.
Som en gratis ydelse alle Aminoer, tilbyder vi overvågning af jeres vigtigste søgeord. Hjemmesider som sælger det, du som iværksætter, tilbyder. Vi vil gerne sende
dig en statistik over placeringen og udviklingen på 5 af dine vigtigste søgeord
i følgende søgemaskiner: Google, Yahoo og Bing. Jeg har vedhæftet et skærmbillede af hvordan rapporten, på et placeringscheck, på vores egen side ser ud, nederst - for at give en smag på hvordan denne gratis service leveres. Udfyld vores kontakt formular for at få gratis overvågning på dine, og dine kunders søgeord! Ja du læste rigtigt - vi tilbyder gratis overvågning af dine kunder, rapporten kan du modtage, og arbejde på. Formularen har ingen felter som kræver indtastning, men hvis du ønsker at gøre brug af dette gratis tilbud bør du udfylde, navn – mail – hjemmeside, flueben i ”Amino tilbud” og dine søgeord i besked boksen. Hvis du ikke magter at udfylde formularen korrekt, bliver du serviceret efter "først til mølle - korrekt udfyldt formular" princippet :) Det var her du
tilmeldte dig gratis overvågning af søgeord. |
Gratis overvågning af dine vigtigste søgeord - afledt af tidligere tråd
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)