jeg leder efter en privat eller mindre virksomhed der har lyst til at hjælpe mig med at lave min hjemmeside. den skal fungere som en kunde database hvor man betaler ét enkelt beløb og så er man medlem resten af livet gratis. der skal laves nogle flere funktioner selvfølgelig. men har ladet mig fortælle der skal noget sql indover. jeg henvender mig her da de store firmaer endten har for travlt eller er ALT for dyre mener jeg. måske nogen vil tage opgaven evt som timelønnet eller en fast pris?
håber på der findes en der gider hjælpe mig. jeg havde betalt en programmør for at lave det men efter 4 måneder med dårlige undskyldninger måtte jeg kalde mit køb for tabt. så jeg er 4 måneder bagud nu :)
håber jeg finder en troværdig programmør herinde. jeg har ikke haft dårlige oplevelser her før, tværtimod.
Det behøver ikke nødvendigvis være dyrer at benytte sig af et størrer firma.
Vi har som regel en del flere kompetencer og er vant til at arbejde med udviklingsdelen noget mere - og det skaber enkelt flere resultater på samme tid - så timeprisen er altså relativ i forhold til resultatet.
Du skal være velkommen til at smide en kravspec forbi email@redweb.dk så skal jeg kvittere med et uforpligtende tilbud på opgaven løst i Joomla :)
Det lyder som noget vi sagtens kan hjælpe dig med. Vi har udviklet en del Joomla-løsninger, fra det helt simple til mere avanceret funktionalitet. Du skal være velkommen til at sende mig lidt mere info om projektet på mv@mediatown.dk. Så kan vi lige tage en uforpligtende snak om det hele, og hvis du er interesseret skriver jeg dig gerne et tilbud på løsning af opgaven.
Bedste hilsner
Michael
Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.