Jeg har mere end 10 års erfaring med PHP og webudvikling, samt generel programmering og IT udvikling, og søger personer der ville kunne bruge eller sælge de kompetencer jeg besidder. Er du interesseret så skriv en privat besked eller her i tråden og jeg vil sende dig al den information du skal bruge.
Ser frem til at høre fra jer!
(Jeg har sendt en del lignende indlæg før med større eller mindre held :) )
Tilføjelse: Er bosat i Mexico med egen udviklervirksomhed, så deraf vil det selvfølgelig være kvalitetsarbejde til forholdsvis billige penge. Vi vil tage et skype eller telefonmøde om det for at finde ud af hvordan det hele skal gøres.
Vi har brug for en PHP udvikler for en 3 måneders periode til at lave front-end administrations system. Vi foretrække at vores team er samlet på vores kontor i Ballerup, men kan evt. gå på kompromis hvis vi finder den ertte person til den rette pris.
Er du ledig (du skal begynde snarest) og hvad er din månedlige pris ?
Hej Carl Johann Johannsen. Jeg mangler en e-mail (din PB virker ikke) så jeg kan sende dig information. Du kan tage fat i mig på admSNABELAabcel-onlineDOTcom (spam bots er djævle), eller tag kig på http://www.abcel-online.com/da/.