Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af spiritus

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :-)

Har haft tankerne på en webshop med eksklusive spiritusmærker.
Mit spørgsmål er, hvem skal jeg kontakte for fx at få fat i Greygoose og belvedere vodka? Skal jeg kontakte firmaet eller hvordan?
Er meget ny inden for dette, håber derfor i kan hjælpe mig.

Mvh Christian Vinther 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest skal du spørge dig selv om du har en halv mil. at lægge som sikkerhed til Skat ;)

 

Jeg ved ikke om reglerne har ændret sig.... Sådan var de ihvertfald for et par år siden. Men pointen er at det ikke er sådan lige til at importere spiritus.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Århus
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

PM sendt...

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så til et mere brugbart råd.... Prøv at hiv fat i en eksisterende importør.... Jeg ved ikke om Slots Vin stadigvæk eksisterer. Men gør de, så ville de være et oplagt bud. De har allerede autorisationen i orden og de sælger kun engros, så du skal ikke være nervøs for de lige pludseligt begynder at lave deres egen vodka-webshop :)

Du kan muligvis også lave en eller anden eksklusiv aftale med dem.... Men pointen er at det nok er mest realistisk for dig, at købe produkterne gennem en eksisterende importør af spiritus, istedet for selv at slå dig ned som importør, for at hive noget pissedyrt vodka hjem til et land hvor Smirnoff har status af at være en god (og relativt dyr) vodka ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Og jeg stiller så vodkaen fra mig og lærer at læse indlægget ordentligt, inden jeg svarer på det Embarrassed

 

Sorry.... Troede du ville importere spiritus'en selv..... 

 

Men så er svaret bare.... Hør de forskellige importørere, hvis ikke Michael allerede har sendt dig i den rigtige retning :)

 

vildmedvin.dk har den, så det kan være det er dem, der importerer det til det danske detailmarked....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svarene. Vil høre mig lidt omkring. :-)

Fra Århus
Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 25
Fra  Bevco.dk Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Vi fører en lang række luksus spiritusmærker. Du kan sagtens få en samlet aftale hos os. Vi er kun glade for nye kollegaer i branchen.

Se vores udvalg af spiritushttp://www.bevco.dk/spiritus.html

www.bevco.dk - Fadøl, Vin, Spiritus, Øl, Vand og Mixer - DK´s største udvalg online med dag-til-dag levering i hele landet.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)