Uh der er mange grunde til det blev Flensburg. Det er en god blanding af mange ting.
- Prøve noget nyt(Gerne uden for dk)
- Det er billigere(fx bil 1/3 og dagligvare op til 50 % billigere)
- Erhvervsmæssige fordele(Lavere beskatning mm.)
Det er sådan de 3 primære grunde. Derudover så synes jeg det er fedt at lære den tyske kultur bedre og blive god til sproget. Det er godt at kunne andet end engelsk og dansk :)
Uh der er mange grunde til det blev Flensburg. Det er en god blanding af mange ting.
- Prøve noget nyt(Gerne uden for dk)
- Det er billigere(fx bil 1/3 og dagligvare op til 50 % billigere)
- Erhvervsmæssige fordele(Lavere beskatning mm.)
Det er sådan de 3 primære grunde. Derudover så synes jeg det er fedt at lære den tyske kultur bedre og blive god til sproget. Det er godt at kunne andet end engelsk og dansk :)
Og jeg stor trives med det... Arbejder inden for dagligvare branchen - og ved siden af arbejder jeg som freelancer som E-mail Marketing mand ;)
Det må næsten være Rema1000?
Hehe - Morten ;)
Nej dog ikke - jeg har tidligere arbejdet inden for discount butikker, og det er desværre ikke mig.
Jeg elsker at yde den gode service, og det mere eksklusive mad, så som egen fisker butik i butikken ;) slager, eget bakeri, delikatesse, og egen ost butik.
Jeg arbejder i en kæde som hedder NorgesGruppen som er det samme som Dansk supermarked, og har arbejdet i 2 forskelliger kæder en som hedder Ultra - og er i dag i en kæde som hedder Meny = det samme som Føtex, dog har vi ingen noonfood produkter i vores butikker - kun mad.
Jeg bor i Esbjerg. Hvis det er omegn til Flensburg. Nej, men velkommen til sydjylland. Her er anderledes end Århus, hvor jeg har boet i 10 år--men en interessant region, ingen tvivl om det