Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SUPER NYHED: Nyt landsdækkende magasin

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino’er.

Så er de sidste brikker endelig faldet på plads, og jeg er klar til at præsentere

ShopNyt

ShopNyt er et GRATIS landsdækkende husstandsomdelt magasin i flot design, som foruden annoncer vil indeholde artikler om handel på nettet, samt nyheder og interviews.

Oplaget bliver på ca. 2.100.000 eksemplarer, og magasinet vil udkomme 6 gange årligt.

Annoncepriserne vil være uhørt lave for branchen, og det vil jo nok medføre en del ”uro” (det er faktisk allerede begyndt) men det tager jeg som jeg plejer (jeg bliver …..sur og sætter priserne længere ned Wink )

Magasinet suppleres af sitet www.ShopNyt.dk (som er under opbygning) og her vil de udkomne magasiner ligge som bladrekataloger med links fra annoncørerne til deres egen webshop.

Udover dette vil der blive lavet en database over samtlige webshops i Danmark, samt en masse andre spændende features som f.eks. blogs, chat, avanceret bestillingsmodul og meget mere.

Du er velkommen til at komme med ideer til indhold i magasinet eller på sitet, eller blot knytte en (positiv) kommentar til konceptet.

PS: ”Designet” på magasinet som kan ses på ShopNyt.dk og facebook er IKKE det endelige design, men blot en PowerPoint arbejdsmodel.

Hvis du kunne tænke dig en annonceplads (ingen binding, selvfølgelig) i magasinet, så smid et indlæg eller en PB eller en email til: kr@freetele.dk og du vil blive kontaktet uforpligtende når vi er klar til at gå i gang med salgsarbejdet.

Ingen nyhed uden en

konkurrence

Blandt de Amino’er som klikker på ”synes godt om” på facebook-siden (klik her) trækker jeg lod om en GRATIS annonce i det første magasin. Det udkommer i starten af januar 2011.

Hav en rigtig god dag/aften.

Med venlig hilsen

Kurt

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 23:28

Wow - det lyder spændende. Synes helt klart godt om! (endda som nr 4.)

Held og lykke med projektet!

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:50

ditbrugtmarked:

Hej Amino’er.

Så er de sidste brikker endelig faldet på plads, og jeg er klar til at præsentere

ShopNyt

ShopNyt er et GRATIS landsdækkende husstandsomdelt magasin i flot design, som foruden annoncer vil indeholde artikler om handel på nettet, samt nyheder og interviews.

Oplaget bliver på ca. 2.100.000 eksemplarer, og magasinet vil udkomme 6 gange årligt.

Annoncepriserne vil være uhørt lave for branchen, og det vil jo nok medføre en del ”uro” (det er faktisk allerede begyndt) men det tager jeg som jeg plejer (jeg bliver …..sur og sætter priserne længere ned Wink )

Magasinet suppleres af sitet www.ShopNyt.dk (som er under opbygning) og her vil de udkomne magasiner ligge som bladrekataloger med links fra annoncørerne til deres egen webshop.

Udover dette vil der blive lavet en database over samtlige webshops i Danmark, samt en masse andre spændende features som f.eks. blogs, chat, avanceret bestillingsmodul og meget mere.

Du er velkommen til at komme med ideer til indhold i magasinet eller på sitet, eller blot knytte en (positiv) kommentar til konceptet.

PS: ”Designet” på magasinet som kan ses på ShopNyt.dk og facebook er IKKE det endelige design, men blot en PowerPoint arbejdsmodel.

Hvis du kunne tænke dig en annonceplads (ingen binding, selvfølgelig) i magasinet, så smid et indlæg eller en PB eller en email til: kr@freetele.dk og du vil blive kontaktet uforpligtende når vi er klar til at gå i gang med salgsarbejdet.

Ingen nyhed uden en

konkurrence

Blandt de Amino’er som klikker på ”synes godt om” på facebook-siden (klik her) trækker jeg lod om en GRATIS annonce i det første magasin. Det udkommer i starten af januar 2011.

Hav en rigtig god dag/aften.

Med venlig hilsen

Kurt

Er du nu sikker på at det er helt gennemtænkt?

350.000 eksemplar - så skal nu nok i hvert fald regne med at trykkeriet skal have 10 kroner og PostDanmark skal nok også have 10 kroner for forsendelserne - så allerede her skal du have 7 millioner op af lommerne.

Fordelt på søllede 32 sider - så svarer det til at hver side skal indbringe over 200.000 kroner - det er lidt vildt syntes jeg.  

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 23:55

Tak skal du ha' Emil.

Hav en god aften.

Mvh.

Kurt

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 00:01

Hej "Wonderboy".

Det alias har du da vist ikke fået for dine evner i matematik Wink

De 32 sider svarer til 26 sider med annoncer og branchestof + 6 sider til andre ting.

Alt her i livet er en forhandling, og de priser jeg har fået på tryk, omdeling og "alt det andet" er ikke engang i nærheden af det du skriver.

Så jo, det er gennemtænkt.

Håber du bli'r en god kunde til magasinet Big Smile

Mvh.

Kurt

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 00:02

Interessant - hvad prisleje kommer en side 1 eller side 3 fuldside til at koste?

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 00:06

Hej Tom.

Af konkurrencehensyn bliver priserne ikke tilgængelige før om ca. 14 dage (efter dén tid er det for sent for konkurrenterne at finde på et modspil).

Du må meget gerne sende mig en email på kr@freetele.dk og jeg vil kontakte dig så snart vi går i gang med salgsarbejdet om ca. 14 dage.

Hav en fortsat god aften.

Mvh.

Kurt

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:10

Vil også gerne have nogle priser!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 00:14

Hej Nicolaj.

Nicolaj Thomasen:

Vil også gerne have nogle priser!

Selvfølgelig vil du gerne dét, men du får nu alligevel samme svar som tom:

Af konkurrencehensyn bliver priserne ikke tilgængelige før om ca. 14 dage (efter dén tid er det for sent for konkurrenterne at finde på et modspil).

Du må meget gerne sende mig en email på kr@freetele.dk og jeg vil kontakte dig så snart vi går i gang med salgsarbejdet om ca. 14 dage.

Håber du kan leve med usikkerheden så længe Crying

Ha' en super aften

Mvh.

Kurt

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:17

Jeps, gik igang med at skrive før dit svar kom frem. Mail sendt!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)