Hej Amino’er. Så er de sidste brikker endelig faldet på plads, og jeg er klar til at præsentere ShopNyt ShopNyt er et GRATIS landsdækkende husstandsomdelt magasin i flot design, som foruden annoncer vil indeholde artikler om handel på nettet, samt nyheder og interviews. Oplaget bliver på ca. 2.100.000 eksemplarer, og magasinet vil udkomme 6 gange årligt. Annoncepriserne vil være uhørt lave for branchen, og det vil jo nok medføre en del ”uro” (det er faktisk allerede begyndt) men det tager jeg som jeg plejer (jeg bliver …..sur og sætter priserne længere ned Magasinet suppleres af sitet www.ShopNyt.dk (som er under opbygning) og her vil de udkomne magasiner ligge som bladrekataloger med links fra annoncørerne til deres egen webshop. Udover dette vil der blive lavet en database over samtlige webshops i Danmark, samt en masse andre spændende features som f.eks. blogs, chat, avanceret bestillingsmodul og meget mere. Du er velkommen til at komme med ideer til indhold i magasinet eller på sitet, eller blot knytte en (positiv) kommentar til konceptet. PS: ”Designet” på magasinet som kan ses på ShopNyt.dk og facebook er IKKE det endelige design, men blot en PowerPoint arbejdsmodel. Hvis du kunne tænke dig en annonceplads (ingen binding, selvfølgelig) i magasinet, så smid et indlæg eller en PB eller en email til: kr@freetele.dk og du vil blive kontaktet uforpligtende når vi er klar til at gå i gang med salgsarbejdet. Ingen nyhed uden en konkurrence Blandt de Amino’er som klikker på ”synes godt om” på facebook-siden (klik her) trækker jeg lod om en GRATIS annonce i det første magasin. Det udkommer i starten af januar 2011. Hav en rigtig god dag/aften.
Med venlig hilsen Kurt |
Wow - det lyder spændende. Synes helt klart godt om! (endda som nr 4.)
Held og lykke med projektet!