Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De må ikke stjæle min idé !

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Islands Brygge
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

mtrolle

Lige præcis! Kan ikke siges mere præcist.

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

jeg blander mig lige fordi, jeg kan se at der er nogle her der vist skal overveje en gang mere om de virkelig skal være selvstændige!

Når man lader sige styre af frygten.

ser begrænsningerne i stedet for mulighederne.

Frygter andre der går i ens fodspor.

Så skal man ikk være selvstændig. Vil du være selvstændig og iværksætter så se mulighederne, og gå foran.

Kom ud over rampen, tag springet og arbejd benhårdt og du vil få succes.

Det var bare lige det jeg ville minde jer om.

God weekend

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu må jeg lige bryde ind igen. Det er overhovedet ikke et spørgsmål om at se begrænsninger og ikke muligheder. Jeg har personligt gang i 2 store projekter, som begge er ved at blive realiseret, og jeg vil ikke lade noget - intet -  komme i vejen for dem.

Selvfølgelig skal du stole på folk, men det er da ikke ensbetydende med, at man ikke skal være forsigtig og gøre sit forarbejde. Jeg er så heldig at have et samarbejde med min bror, men hvis jeg skulle samarbejde med en fremmed, så ville jeg da sikre min idé så vidt muligt i form af kontrakter, m.m.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

En meget spændende debat.  Jeg er dog stadig i vildrede:)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du skriver samarbejdspartnere, hvad mener du så mere præcist? Investorer? Webdesignere? Eller?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niklas:

Peter R. Hansen:

Jeg har faktisk også tænkt på en alternativ løsning.

Jeg tror at jeg vil købe et videokamera som filmer min præsentation af min idé. Den oprindelige tanke var egentlig at det var for at få noget feedback på min salgstale, men så gik det op for mig at det jo også ville filme den mulige partner som ville få den nye information.  Skulle vedkomne så stjæle min idé, så ville jeg i hvert fald have et bevis på at det var min oprindelige idé - hvilket ville få personen til at fremstå som tyv og utroværdig.

Hvis du gik til en investorer, mulig samarbejdspartner eller andet med den metode ville han smide dig ud af døren med det samme! Stol på dine med mennesker og fortæl dem du stoler på om dit projekt, tro mig du får meget mere igen på den positive skala! (taler af stor erfaring)

Hej Peter.. Du har talt om den idé i lang tid. Men jeg er 110 % enig med Niklas. Jeg taler også af erfaring, og investorer, udviklere, partnere etc. smider dig virkelig ud af døren hvis du starter med at vise du ikke kan/vil stole på dem. Så er de slet ikke interesseret i at arbejde med dig i de fleste tilfælde.

Jeg vil simpelthen også anbefale dig at fortælle det til nogle rundt om dig som du kan stole på, og som måske kan hjælpe dig med at finde de rette partnere uden at de "stjæler" din idé.

P.S. HUSK at systemudviklere, grafikere, markedsføringskonsulenter etc. lever af at arbejde med andres idéer, og hvis de bare én gang misbruger at de kan "stjæle" en idé, så er de ude af branchen. Det handler meget om tillid. En systemudvikler i PHP ved også godt, at han sikkert ikke kan drive et site, som Euroinvestor og så skabe profit. Han lever af det han laver, og det er at lave PHP for dit projekt... Hvis du kan følge mig.

Dbh. Yngvi

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Alright people. Jeg begynder at løfte sløret for idéen til den mest betroede af mine potentielle investore, så må det briste eller bære:)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sørg for at gennemarbejde ideen så grundigt, at gennemførelsen bliver afhængig af dig.

Og prøv så lige at se det fra dine investorers synspunkt:

Der kommer to idémagere med hver deres idé.
Den éne vil filme mig, mens jeg rådgiver, fordi han tror, jeg er en tyv.
Den anden fortæller, fordi han tror, jeg kan hjælpe ham.
Hvem skal jeg vælge at lytte på???

mvh Hans

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter R. Hansen:

Jeg har fået en god idé - Ej den er virkelig god.  Desværre er det ikke en opfindelse, men snarere et koncept end noget andet. Kan jeg beskytte mig på nogen måde når jeg præsenterer den til mulige samarbejdspartnere?

Hej

Del  din ide med amino, så er der ingen der stjæler den, tværtimod får du noget input og tjaa min magnetiskebordskåner til dåser holdt ik da det kun er 50 procent dåser der er magnetiske, men det vidste jeg ikke før en kvik amino sagde det.

 

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter R. Hansen:

Alright people. Jeg begynder at løfte sløret for idéen til den mest betroede af mine potentielle investore, så må det briste eller bære:)

Hvordan have en investor på hånden, vil det sige han betror dig penge uden du betror ham ideen?

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)