Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til frokost ordning.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg har et spørgsmål til hvordan det rent skattemæssigt fungere, hvis man vil tilbyde sine medarbejdere en frokostordning, men ikke selv har en kantine.

Der er flere firmaer, der levere mad ud til viksomheder, hvordan fungere det rent administrativt og er det fradragsberrtiget for medarbejderen når det ikke er en kantine i egen virksomhed?

Jeg faldt over dette dokument fra skat : http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=1897048

Syntes det er lidt svært at skælen imellem hvad de mener med lønnedgang og nettoløntræk

Kom gerne med bud på hvordan det skal forstås og hvordan man løser det rent administrativt.

På forhånd tak

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)