Jeg har funderet over hvilken Google side man som dansk e-forretning skal fokusere på. Forventer vi at de fleste danskere bruger Google.dk eller bruger de fleste Google.com og så med dansk sprogindstilling? Jeg synes der er forskel på positionen af ens website afhængig af om man bruger den ene eller anden side.
Hvad er jeres erfaring? Kan man noget sted finde statistik over hvilken side de fleste danskere bruger?
Jeg har funderet over hvilken Google side man som dansk e-forretning skal fokusere på. Forventer vi at de fleste danskere bruger Google.dk eller bruger de fleste Google.com og så med dansk sprogindstilling? Jeg synes der er forskel på positionen af ens website afhængig af om man bruger den ene eller anden side.
Hvad er jeres erfaring? Kan man noget sted finde statistik over hvilken side de fleste danskere bruger?
Google.dk bliver brugt af langt de fleste danskere. Bemærk dog, at mange browsere med indbygget søgeformular, benytter google.com - og dermed vil en del af de besøgende benytte google.com, uden at de ved det.
Når jeg skriver google.com i browseren (IE8), så redirecter den til google.dk. Det formoder jeg også sker ved mange andre, hvorfor det må være den folk primært bruger. Jeg skal aktivt klikke på Google.com in English linket for at komme til google.com.
Google.dk meste brugt med har du en hjemmeside , der bliver brugt af turister også englænder, tysker , svensker er det godt have en god placering på google.com , da de bruger den meget , ved jeg selv da min side er lidt turist præget udlænding holder fest i Danmark tager Danmark og holder polterabend eller fødselsdag , kig på din google hvor dine besøgene og kunder kommer fra med analytics google
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows