Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ApS til aktieinvestering - hvad må jeg trække fra

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har her for en uge siden fået oprettet mit nye ApS som primært skal bruges til aktieinvestering (for at undgå at skulle tilbagebetale SU).

Jeg ville derfor høre hvad jeg kan trække fra. Jeg har registreret firmaet på min hjemmeadresse så kan jeg fx leje et ekstra værelse ud til firmaet?

Kan jeg fratrække mit bredbånd til firmaet, kræves jo for at handle og følge med så er rimeligt essentielt at have?

Kan jeg trække computerudstyr fra hvis jeg i forvejen har noget som jeg bruger til privat brug?

Er der andet jeg kan trække fra? Er mest interesseret i at høre om der er nogle ting som jeg ikke har tænkt på jeg kan trække fra når mit firma nu er registreret på min hjemmeadresse - jeg ved godt svaret er alt erhvervsrelateret som papir osv. men derfor kan der jo godt være nogle ting som jeg ikke lige har tænkt på

mvh Niels

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis selskabet udelukkende laver aktieinvestering og derved ikke har nogen egentlig aktivitet udover det der kaldes porteføljepleje er udgangspunktet at du ikke kan fratrække noget udover revisor- og advokatudgifter vedr. selskabets regnskab.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)