Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaren sportsskribent søger job

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg hedder Christian Toftegaard, jeg er snart en 19-årig dreng der lige er blevet færdig med gymnasiet. Jeg har planlagt at tage 1-2 sabbathår og her vil jeg selvfølgelig gerne arbejde med det jeg allerbedst kan lide - nemlig sport.

Gennem de seneste 3 år har jeg været tipsekspert/skribent for flere forskellige sites. Mest kendte er dog www.bold.dk, hvor jeg var ansat som tipsekspert under Jesper Helmin - og faktisk endte som den tipsekspert med højest TBP (tilbagebetalingsprocent) da panelet måtte lukke. Derudover har jeg været ansat hos Danmarks største VM online magasin: www.vm-guide.dk under Casper Lohse. Her arbejdede jeg hele sommeren ved at dække VM med odds analyser og blogindlæg. Sidst men ikke mindst har jeg også været spilanmelder hos gaming-sitet www.playstadium.dk under Henrik Hammer-Berthelsen.

Jeg er nu på udkig efter et seriøst online-baseret sportsprojekt hvor jeg kan hjælpe til med mine færdigheder. Sm udgangspunkt skal jobbet meget gerne have en månedsløn omkring 2000-3000 - alt efter arbejdstid. Mindre summer går dog også an. Ulønnet arbejde har dog ingen interesse, med mindre der er udsigt til løn i nær fremtid. Sågar virksomheden ikke er onlinebaseret, skal den have base indenfor Storkøbenhavn.

Jeg vil maksimalt kunne arbejde 8 timer dagligt.

Hvis din virksomhed vælger at ansætte mig får i:

- En engageret und medarbejder
-Samarbejdsvillig
- Iderig
- Specialkompetencer indenfor sportsbetting og oddsrådgivning
- Specialkompetencer indenfor sportsblogging og artikelskrivning
- Daglig arbejdskraft op til 8 timer.

Jeg glæder mig til at høre fra jer!

Alle kommentarer og henvendelser kan ske på: sejetp@gmail.com 

Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:52