Hej Amino'er. Jeg hedder Christian Toftegaard, jeg er snart en 19-årig dreng der lige er blevet færdig med gymnasiet. Jeg har planlagt at tage 1-2 sabbathår og her vil jeg selvfølgelig gerne arbejde med det jeg allerbedst kan lide - nemlig sport.
Gennem de seneste 3 år har jeg været tipsekspert/skribent for flere forskellige sites. Mest kendte er dog www.bold.dk, hvor jeg var ansat som tipsekspert under Jesper Helmin - og faktisk endte som den tipsekspert med højest TBP (tilbagebetalingsprocent) da panelet måtte lukke. Derudover har jeg været ansat hos Danmarks største VM online magasin: www.vm-guide.dk under Casper Lohse. Her arbejdede jeg hele sommeren ved at dække VM med odds analyser og blogindlæg. Sidst men ikke mindst har jeg også været spilanmelder hos gaming-sitet www.playstadium.dk under Henrik Hammer-Berthelsen. Jeg er nu på udkig efter et seriøst online-baseret sportsprojekt hvor jeg kan hjælpe til med mine færdigheder. Sm udgangspunkt skal jobbet meget gerne have en månedsløn omkring 2000-3000 - alt efter arbejdstid. Mindre summer går dog også an. Ulønnet arbejde har dog ingen interesse, med mindre der er udsigt til løn i nær fremtid. Sågar virksomheden ikke er onlinebaseret, skal den have base indenfor Storkøbenhavn. Jeg vil maksimalt kunne arbejde 8 timer dagligt. Hvis din virksomhed vælger at ansætte mig får i: - En engageret und medarbejder
Jeg glæder mig til at høre fra jer! Alle kommentarer og henvendelser kan ske på: sejetp@gmail.com |
Bum :-)