Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

filial i Sverige

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen af jer i netværket, der har erfaring med opstart af filial i Averige. Jeg har fået rettigheder til at udgive en serie bøger på svensk i Sverige. Jeg kan sagtens få en aftale med et svensk distributionsselskab, men hvis jeg skal have bøgerne registreret i Sverige, kræver man en svensk adresse. Der står ikke nødvendigvis, at man skal have filial eller en afdeling i Sverige. Det kræver, at jeg får en C/O adresse som det mindste. jeg vil helst undgå at have personale på  filialen i Sverige, da alt skal drives fra Danmark. Ekspeditioonsselskabet kan tage sig af alt, så de bare skal afregne for salget til mig - og det synes jeg jo nok, at de kan gøre uanset om jeg bor i Danmark eller Sverige.

Er der nogen af jer, der har erfaringer med salg i Sverige fra Danmark? Er der nogen af jer, der har svenske forbindelser, hvor jeg ville kunne få en svensk C/O adresse? Hvis jeg bliver nødt til at etablere en filial. Hvad har I da af erfaringer med det?

med venlig hilsen

Ulrik T. Skafte

TURBINE forlaget

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 14:00
Hej Ulrik..

Jeg er en af de mange der har valgt at flytte over på den anden side af sundet, herover fra driver vi min mands firma (svensk reg) mens mit nyåbnede firma ligger i Dk. Hvis du har nogle konkrete spørgsmål omkring salg mellem landene prøver jeg da gerne at svare. Hvis det er kunne vi da nok ordne en C/O adresse til dig.

Godt nytår

Ania

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 16:04
Ellers kan du klare det gennem en revisor eller advokat. Derudover er der muligheden igennem et telefonpasnings- og sekretærfirma, som tilbyder adresseservice, som sikkert ville være billigere end revisor og advokat.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)