Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underligt - hvad sker der med min webshop?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Ja, det er ikke fordi jeg ikke er glad i øjeblikket, men dog undrer det mig stadig en hel del.

Vi har som nogle af jer ved denne webshop - Det første år vi har haft denne shop, så har det faktisk gået ud over al forventning, vi havde dog lige Marts/April i år der var lidt sløje, men siden da haft stødt stigende ordrer mængde.

Men lige nu er det eksploderet mildest talt - vi har aldrig haft så mange ordrer om dagen som vi har pt. - størrelsen på ordrerne er ligesom tidligere meget varierende.

Er der nogen der på en eller anden måde kan se om vores side på en eller anden måde får bedre eksponering end tidligere - bliver vist flere steder eller ligger bedre på google end nogensinde (selvom det sidste har ligget pænt det seneste lange stykke tid) - det undrer mig helt vildt - selvom det selvfølgelig er fedt, men kunne godt tænke mig og vide lidt mere om baggrunden for dette, sådan at vi fremadrettet kunne arbejde pro-aktivt med de ting vi så ved virker.

Håber der er nogen derude der kan give et bud på dette - for jeg er glad men synes det er lidt mærkeligt at det er lige nu???

Bendtsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)