Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop / Lagerstyring

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra 4300
Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger diverse varer som lagersalg. Nu vil jeg have en hjemmeside, som også kan samarbejde med et lagerstyringssystem.

Jeg har søgt lidt, for evt. at finde en webside med salg, som er til salg - men uden held.
Er der nogen der kender en side, som allerede er udført men ikke bruges (jeg mener ikke der er nogen grund til at opfinde den dybe tallerken igen)

Jeg har styr på domæne-navn - så det er altså kun webshop / lagerstyringsdelen. Siden skal være godkendt af e-handelsfonden - og kunne være på min. dansk og engelsk.

Hvis jeg skal have lavet en side fra bunden - hvad er et prisniveau ca. - og hvilket system er nemt at arbejde i?

Har tidligere hjemmesider i Umbraco - men har ikke prøvet disse med betalingsdel.

God dag.

/ Susanne

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:30

Hej Susanne

Vil du have en eksisterende shop (med kunder, varer etc) eller bare et shopsystem som du kan bruge?

Hvis det er det sidste, så kan jeg varmt anbefale Magento. Det koster gratis og det man skal bruge (og mere til).

http://www.magentocommerce.com/

Ang. lager, så er der lagerstyring i Magento. Alternativt har vi lavet et plugin der kan synkronisere fakturaer osv over til e-conomic (hvor man så også kan have sin lagerstyring).

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:46

Hej SRJ, som opfølgning på Rasmus's svar, vil jeg gøre opmærksom på at du på vores hjemmeside, kan prøve e-conomic, incl. lagerstyring, med API åbning til shoppen, gratis i 14 dage.

se mere på www.e-conomic.dk

Fra 4300
Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:55

Hej Rasmus

Tak for dit svar ...

Nej, jeg er ikke på jagt efter kunder / varer - kun på jagt efter selve shop-systemet.

Har kigget lidt på Magento ... Nu er jeg ikke nogen haj på det område. For mig, skal jeg være sikker på det fungerer - det skal være nemt at lægge nye varer ind og ændre billeder / tekst på siden.
Mht lagerstyring - vil det være fint, om man lavede et plugin med synkronisering af fakturaer ...

Jeg prøver lige at forhøre mig lidt mht til det system. Fordele / ulemper ...

Jeg gemmer dig lige!

/ Susanne

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:18
Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 22:15