Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP, HASTER HASTER MOMSINDBERETNING

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er langt om længe lykkedes mig at få en ny login-kode til Tast selv på skat.dk, således at jeg kan gå ind og indberette min moms med sidste frist idag. Jeg kan sagtens gå derind, men i venstre kolonne under Tast Selv Erhverv er der kun noget der hedder moms-indberetning DEMO, med en guide til hvordan man indberetter elektronisk, men imidertid ikke noget link til der hvor man aktivt kan gå ind og skrive sine momstal ind...Da jeg naturligvis IKKE er interesseret i nogen bøde og nu har brugt temmelig lang tid på at lede på SKATs hjemmeside efter selve linket til momsindberetningen samt forsøgt at ringe til SKAT, leder jeg nu efter akut hjælp til om der er andre der kan finde det aktive link eller om jeg ser synes???

Tusind tak!

Hilsen

Lone

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 21:29

Det er allerede for sent - det skulle have været betalt via bankoverførsel idag.

Har du prøvet at logge på det gamle TastSelv? Der skulle gerne være et punkt der hed "MOMS" i det nye Tastselv ovenover den du kan se.

Tilmeldt 16. Jul 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:01

du har en ekstra chance i morgen uden bøde, de sender en e-mail og advarer dig hvis du har opgivet e-mail adr.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:43

Hej Lone!

Det er ikke for sent mht. at undgå bøden.

Til venstre klikker ud på moms...så kommer der en tekst indberet moms...den klikker du på og

kan herefter indberette.

MvH

Peter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)