Meget enig i det du siger
Hvis du nu undlod at bruge min løsning som eksempel på at det ikke altid kan betale sig, så ville jeg også selv tænke at det ikke handler om hvilket CMS som er bedst... Men det gjorde du så ikke... Hvis du læser på min hjemmeside, vil du kunne læse at jeg tilbyder et grundsystem som skaber det bedste udgangspunkt for en god placering på søgemaskinerne og en løsning som har de bedste muligheder/funktioner for at optimerer sin hjemmeside. Du vil endda også kunne læse nogle af de ting som jeg har lavet i min løsning for at give systemet det bedste udgangspunkt, selvfølgelig er en del undladt på hjemmesiden da det ikke er alt konkurrenter skal vide. Ud over det skrædersyr jeg stort set alle moduler som skal på siden, da jeg endnu ikke har haft fx en shop som har været den samme, ej heller et galleri som har skulle være det samme. så derfor har det bedre kunne betale sig at bygge de ting fra bunden igen. Nemlig, det at lave fejl med vilje, lærer man en helt del af, nu har jeg så også gjort det i rigtig mange år, men det er nu også nødvendigt selvom der er nogle ting som ikke har ændret sig så meget. Der er stadig en del inden for SEO som hele tiden ændre sig. Du ringer bare ![]() nemlig :) |
Jeg citerer lige mig selv
@FamaKTJ-Media.dk:Hvis du læser på min hjemmeside, vil du kunne læse at jeg tilbyder et grundsystem som skaber det bedste udgangspunkt for en god placering på søgemaskinerne og en løsning som har de bedste
Inden du lige siger at jeg så har tilpasset et system, for sådan kunne det godt forstås, så nej jeg har programmeret det fra bunden med udgangspunkt i SEO. Det grundsystem bliver konstant udvidet med nyere og bedre funktioner som har med SEO at gøre, og det er kun takket være mine tests og masser af erfaring inden for SEO.
MVH Kim