Hej alle. Glædelig jul. Jeg har i lang tid interesseret mig for events og specielt eventmarkedsføring. Jeg leder derfor efter en virksomhed der overvejer at holde et event af en art, eller et firma der vil prøve en anderledes måde for markedsføring. Tilbuddet er målrettet mindre virksomheder. Det kan jeg hjælpe med: Ideer/forslag til event - Anderledes og innovativ Jeg kan hjælpe jer videre hvis i allerede har ideer til et event, eller udarbejde forslag til et event, der er i tråd med jeres virksomhed, produkt, evt. årsag til event og andre forhold, hvis dette er relevant. Rådgivning til udførelsen af selve eventet. Derved kan jeg skabe kontakt til personer/virksomheder, der kan hjælpe jer med det praktiske, og få hele eventet til at klappe. Derudover kan jeg hjælpe med at bruge selve eventet til markedsføring og branding af din virksomhed(Selve ideen til eventet, er selvfølgelig udarbejdet med dette in mente). Et event skal skabe et mersalg eller større kendskab til din virksomhed, og det kan jeg hjælpe med. Jeg udarbejder ideerne og henviser til seriøse samarbejdspartnere der kan hjælpe dig til at markedsføre dig gennem et event. Alle mine forslag er selvfølgelig lavet, med respekt for budget, koncept og virksomhedens politikker. Jeg tilføjer evt., hvis jeg har glemt noget. Jeg søger i første omgang 1-2 virksomheder at øve mig på. Derfor koster dette tilbud kun 250,- Et symbolsk beløb. Kontakt mig på mail: post (a) mobildiskotek-forza.dk, PM eller msn: nikolajmadsen@e-mail.dk (virker ikke til mail) |
Jeg tror du har dit første lead her: