Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Byttehandler forskellige erhverv imellem

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
Jeg er fotograf, og har siddet og surfet lidt på nettet for at finde nogle af de portaler hvor man kan "bytte ydelser".
Det ku f.eks. være "du bygger mit garderobeskab efter mål og jeg fotografere dit produktkatalog med garderobeskabe"
Jeg synes det er en spændende idé.
Derfor vil jeg høre jer andre om i har nogen erfaring med dette, og om i kender nogle af portalerne?
Jeg har funder barter.dk og absi.dk men mon ikke der er flere?
Og hvad har i af erfaringer? Gode som dårlige.
Hvad med her på Amino, kunne man evt. bytte ydelser her, eller hører det ikke til her?

De rareste hilsner
Hanne Paludan Kristensen
Fotograf
www.HPKristensen.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:43

Dato: 25-12-2006 16:33:47 Forfatter:HPKristensen.dk

Hvad med her på Amino, kunne man evt. bytte ydelser her, eller hører det ikke til her?

Du skal være velkommen til at bruge kategorien, "Jeg har et godt tilbud" :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:03
Hejsa Hanne

Det er jo lidt hvad du ligger op til. Jeg vil som Dimitri skriver også foreslå dig, at skrive i det nævnte kategori.

Det gjorte jeg selv i sommers og byttede på den måde en 6 kg pulverslukker mod, at en fotograf tog billeder af den. Så lav et indlæg med hvad du kunne bruge og hvad du vil give.....ja så må vi jo se om dette er stedet:) Ved ihvertfald, at der er mange webshopsejere herinde

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 21:04
Dato: 25-12-2006 16:33:47 Forfatter:HPKristensen.dk Hej,
Jeg er fotograf, og har siddet og surfet lidt på nettet for at finde nogle af de portaler hvor man kan ''bytte ydelser''.
Det ku f.eks. være ''du bygger mit garderobeskab efter mål og jeg fotografere dit produktkatalog med garderobeskabe''
Jeg synes det er en spændende idé.
Derfor vil jeg høre jer andre om i har nogen erfaring med dette, og om i kender nogle af portalerne?
Jeg har funder barter.dk og absi.dk men mon ikke der er flere?
Og hvad har i af erfaringer? Gode som dårlige.

De rareste hilsner
Hanne Paludan Kristensen
Fotograf
www.HPKristensen.dk

Tror at den glæde over tanken skyldes at du mener at der er sparet skat og moms ved denne handelsform. I gamle dage havde man sådan en handelsform som accepteret handel men i dag SKAL der kroner og øre på arbejdet. Man kan jo så sige at du og din skabsleverandør bare kan sende hinanden enslydende fakturaer som fast-pris-tilbud. Derved får du overholdt gældende regler i forhold til Skat.

Tror heller ikke din revisor synes at denne handelsform er OK - han vil dog nok komme til at bruge mange timer på at udregne skatteværdien af de udførte arbejder således at hans revidering er retvisende.

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 00:47
der har tidligere været skrevet om absi.dk - det er vel næsten det de laver.

jeg har hørt at bartercard.com også er på vej til dk...hvis det er sandt begynder der for alvor at ske noget på området. De er superstore her i UK.

:)

d.

www.onapp.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)