Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger NY iPhone 3GS

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Sagen er den, at jeg lige har smadret min nuværende iPhone 3GS, så jeg skal selvfølgelig have mig en ny.
Jeg søger en splinterny iPhone 3GS, som skal være i ubrudt emballage, samt kvittering (med dertilhørende garanti) skal medfølge.
Det er ligegyldigt om det er 16GB eller 32GB og om den er sort eller hvid - den skal bare være helt ny.

Jeg tænker lidt, at det kan være, at der er nogle der ligger inde med en ny iPhone 3GS de har fået ombyttet fra garantisag eller lignende.
Den skal også gerne være uden abonnement.

Prisen er 2500,-

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 19:11

hvad med en 8gb? 

Tilmeldt 25. Jul 10
Skrevet kl. 19:13

afafaf:

hvad med en 8gb? 

Det kan måske godt komme på tale. Men først skal jeg have mere info?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

iPhone 3GS 8 GB uden abonnement kan købes hos Apple Store til 3.799,- kr. inkl. fragt. Den er lidt dyrere hos Redcoon og Proshop, mens det er muligt at købe den med abonnement hos 3 Mobil. TDC får den også på hylderne i nærmeste fremtid, højst sandsynligt både med og uden abonnement..

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:18

Nicolaj Thomasen:
TDC får den også på hylderne i nærmeste fremtid, højst sandsynligt både med og uden abonnement..

Og det jeg har hørt er, at det også gælder Telenor og Telia, der dog satser på at sælge den med abonnement, hvilket nok vil kunne ses på udsalgspriserne :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:28

igang:

Nicolaj Thomasen:
TDC får den også på hylderne i nærmeste fremtid, højst sandsynligt både med og uden abonnement..

Og det jeg har hørt er, at det også gælder Telenor og Telia, der dog satser på at sælge den med abonnement, hvilket nok vil kunne ses på udsalgspriserne :o)

Offtopic:

Jeg talte med en butikschef i TDC igår og han havde læst nyheden om at TDC skulle sælge iPhones i pressen fredag, før han fik besked oppefra. Han fortalte også at de kunder der kommer ind i butikken for at reservere iPhone 4 hos TDC, de ryger på den samme liste som dem der tilmelder sig online, da de ansatte skriver dem op samme sted.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 25. Jul 10
Skrevet kl. 20:51

Nicolaj Thomasen:

iPhone 3GS 8 GB uden abonnement kan købes hos Apple Store til 3.799,- kr. inkl. fragt. Den er lidt dyrere hos Redcoon og Proshop, mens det er muligt at købe den med abonnement hos 3 Mobil. TDC får den også på hylderne i nærmeste fremtid, højst sandsynligt både med og uden abonnement..

Ja, det er jeg udmærket klar over, men så vil jeg næsten hellere give 1000,- mere og få den nye iPhone 4.
Men så meget vil jeg ikke ofre, så det skal være en person der har en liggende.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:53

Nicolaj Thomasen:

Offtopic:

Jeg fortsætter lidt offtopic. Beklager, men tåden kommer da op :o)

Jeg havde hørt det noget før, men ikke med den endelige dato. Men det sker også, at jeg hører ting jeg ikke skal :o)

Men at TDC's egne butikker skal læse om det i pressen, er jo helt håbløst. Jeg er lidt i tvivl om de butikker stadig er en del af TDC koncernen, eller om de er blevet solgt fra på samme måde som deres erhvervscentre, der ikke har andet end navnet og produkterne til fælles med TDC.

Og hvis de skal skrive deres kunder op på samme liste, lugter det også af lidt salg der ikke kommer butikken til gode.. Men mon ikke de har en plan for det også?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 22:12

André Kristensen:

afafaf:

hvad med en 8gb? 

Hvad vil du gerne ha' af info? :)

Tilmeldt 25. Jul 10
Skrevet kl. 22:16

afafaf:

André Kristensen:

afafaf:

hvad med en 8gb? 

Hvad vil du gerne ha' af info? :)

Hvor den er købt, om der er kvittering, garanti, osv. osv.
Det er jo dig, der skal sælge mig produktet, så må du også sælge varen ordentligt med informationer.
Du kan evt. skrive i pm. Smile

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)