Hurtig levering? Hvad betyder det? Hvis dag til dag, så skriv det.
Kunne du ikke også tilbyde Postdanmark hvis folk nu af en eller anden årsag ikke ønsker levering med GLS. Jeg har erfaret at en del kunder fravælger GLS som transportør selvom Postdanmark udbydes til en noget højere pris.
Jeg synes iøvrigt siden er en fryd for øjet. Det ville måske være ønskeligt at få skrevet nogle varetekster. Herudover anbefaler jeg at du skjuler underkategorier uden varer.
Størrelsesguiden kan gøres mere visuel, med nogle billeder. En af grundene til jeg ikke handler tøj på nettet er fordi jeg ikke forstår størrelserne. Jeans er nogenlunde til at forstå - men hvad nu hvis man ikke ved hvad livvide er? Skal man så ud og google eller skal det vises hvordan man måler med et flot billede så man er hurtigt videre?
Strik og t-shirts der henviser størrelserne S, M, L o.s.v. til nogle talstørrelser som er meget fremmede for mig. Måske kunne du vise hvordan man ved hjælp af målebånd finder den rigtige størrelse?
Det samme gælder for skjorter, bukser og sko.
Det kan også være jeg er en ener - den eneste der kender mine størrelser er fruen derhjemme. Er jeg selv ude og købe tøj, så prøver jeg om det passer uden at spekulere i størrelser.
Lad nu for hulen kunderne ringe til dig - du betaler garanteret for at de kommer ind på din side, så er det mindste du kan gøre for dig selv da at tage imod deres henvendelse - email er pr. definition langsomt, og kunder er pr. definition utålmodige, i hovedreglen.
Kan du have det godt - og held og lykke med din tøjbutik. Jeg håber du kan bruge noget af mit indlæg i din butik.
PS er du nystartet vil jeg gerne, mod rimeligt vederlag, lave dine regnskaber, hvis du ikke allerede har en partner på området.