Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ros/ris til webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Er der nogen der har tid/lyst til at kigge på min web shop www.coolstyle.dk

Vi er nystartet, er kommet rimelig godt fra start, men vil selvfølgelig gerne have rettet alle begynderfejlene så hurtigt som muligt.

Har selv meget glæde af at læse indlæg herinde, så kunne godt bruge nogle af jeres gode erfaringer.

Mvh

Rikke

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 12:07

Synes det er en rigtig god side, designet passer rigtig godt til målgruppen.

Hvis jeg skal komme med et forslag til ændring af jeres størrelses guide, så vil jeg måske foretrække at det stod i nogle bokse. Synes nemt det kan blive uoverskueligt at se på når man skal sammenligne to rækker med tal.

og specielt i den med strik/trøjer hvor den øverste række er S M L osv, der bliver det lidt forskudt fra tallene nedenunder. Så bare for at gør det lidt nemmer mere overskueligt.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:11

Hurtig levering? Hvad betyder det? Hvis dag til dag, så skriv det.

Kunne du ikke også tilbyde Postdanmark hvis folk nu af en eller anden årsag ikke ønsker levering med GLS. Jeg har erfaret at en del kunder fravælger GLS som transportør selvom Postdanmark udbydes til en noget højere pris.

Jeg synes iøvrigt siden er en fryd for øjet. Det ville måske være ønskeligt at få skrevet nogle varetekster. Herudover anbefaler jeg at du skjuler underkategorier uden varer.

Størrelsesguiden kan gøres mere visuel, med nogle billeder. En af grundene til jeg ikke handler tøj på nettet er fordi jeg ikke forstår størrelserne. Jeans er nogenlunde til at forstå - men hvad nu hvis man ikke ved hvad livvide er? Skal man så ud og google eller skal det vises hvordan man måler med et flot billede så man er hurtigt videre?

Strik og t-shirts der henviser størrelserne S, M, L o.s.v. til nogle talstørrelser som er meget fremmede for mig. Måske kunne du vise hvordan man ved hjælp af målebånd finder den rigtige størrelse?

Det samme gælder for skjorter, bukser og sko.

Det kan også være jeg er en ener - den eneste der kender mine størrelser er fruen derhjemme. Er jeg selv ude og købe tøj, så prøver jeg om det passer uden at spekulere i størrelser.

Lad nu for hulen kunderne ringe til dig - du betaler garanteret for at de kommer ind på din side, så er det mindste du kan gøre for dig selv da at tage imod deres henvendelse - email er pr. definition langsomt, og kunder er pr. definition utålmodige, i hovedreglen.

Kan du have det godt - og held og lykke med din tøjbutik. Jeg håber du kan bruge noget af mit indlæg i din butik.

PS er du nystartet vil jeg gerne, mod rimeligt vederlag, lave dine regnskaber, hvis du ikke allerede har en partner på området.

Tilmeldt 15. Aug 10
Skrevet kl. 12:14

Hej Lsmagle!

Tusind tak for din tid. Jeg vil gøre noget ved størrelses guiden, da jeg godt forstår hvad du mener.

Tilmeldt 15. Aug 10
Skrevet kl. 12:20

Hej Jørgen!

Tak for din hurtige tilbagemelding.

Vi har fysisk butik i Fields, hvor GLS kommer. Det er meget dyrt at få postdanmark forbi og hente pakker og der er desværre ikke noget posthus. Men ja måske skulle vi overveje selv at gå på posthuset. Det fungere dog meget godt med GLS, og personligt syntes jeg det er smart at man kan hente hos f.ks blockbuster sent om aften.

Vi sender altid 1-2 dage efter ordremodtagelsen, så ja det skal vi måske skrive og gøre opmærksom på

Og igen har I begge to ret med størrelses guiden. Må få lavet en tegning med de forskellige mål.

Vi har en bogholder men ellers tak for tilbuddet.

Og endnu engang tak for din tid

mvh

Rikke

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 12:28

Siden er virkelig flot og troværdig, synes jeg. Jeg kunne selv finde på at købe der fra. Men det er bare pisse ærgerligt, at siden er så dårlig opbygget i forhold til søgemaskineoptimering. SKYND dig at få optimeret siden eller få hjælp fra en der er god til det.

Få tilføjet nogle sælgende tekster.
Få URLs gjort pænere.
Indsæt en breadcrumb.
Skriv nogle bedre html titles.
Brug flere og bedre overskrifter.
Få lavet et sitemap.
Få lavet en søge-funktion.
osv.

Håber du kan bruge mine tips. Hvis du mangler hjælp eller forklaring på tingene, så send mig en mail, på pt@meebox.net, så skal jeg gøre mit bedste for at hjælpe/forklare. :-)

Tilføjelse: Jeg kan se jeg også bare kan komme forbi dig i Fields. Jeg bor 5 min. der fra. :-D

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 12:43

Hej.

Jeg syntes jeres side er rigtig fedt, den hænger godt sammen med budskabet og henvender sig rigtig godt til det unge folk!

Kanont arbejde drenge ! :)

// Daniel Poulsen

Tilmeldt 15. Aug 10
Skrevet kl. 13:10

Hej Daniel!

Tusind tak for det, det var dejligt at høre at du kunne lide siden

mvh

Rikke

Tilmeldt 15. Aug 10
Skrevet kl. 13:11

Hej Patrick!

Skriver lige til dig på din mail. Har brug for lidt forklaring

mvh

Rikke

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 13:31

Hej,

Fin hjemmeside.

I burde rette denne designfejl: Ved ikke om det bare er i google chrome den viser sig.

Udover info knappen, så indsæt en køb-knap ved siden af, så kunden kan tilføje varen direkte til sin kurv, med en popup om størrelse m.m.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)