Hejsa Jeg har www.brandinspektoeren.dk hvor min titel til forsiden skal være "brandsikring og brandteknisk rådgivning". Mit problem er at selv om overstående titel er det eneste der står i titel feltet i admin, skriver wordpress "Video | brandsikring og brandteknisk rådgivning" er der nogen der har oplevet dette før, eller ved hvordan jeg løser problemet? |
Min titel i wordpress giver fejl
- 1
|
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Nu har jeg, det hjælp desværre ikke. Det ser ud til at det er min "general settings" der styrer titlen. Mærkeligt, måske min all in One SEO ikke er installeret korrekt. |
Hmmm.... Mystifystisk..... Hvad har du indstillet den til at vise på forsiden under "Reading" i "General Settings"? |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Så fandt jeg problemet, det er mit "Preminum news" theme hvor jeg har valgt at video er kategorien der skal vise filmen på forsiden. Jeg forsøgt at vælge nyheder i stedet, og her skrev den så "nyheder | brandsikring og brandteknisk rådgivning" i stedet. Jamen så fandt jeg i det mindst frem til problemet, tak for forsøget "Fama". |