Hey Amino har lige en idé jeg gerne vil dele med jer, Er der nogen der ved om der er noget der skulle stå i vejen for projektet? Er det en lovlig ting? osv. Idéen lyder som følger: Folk klikker ind på min hjemmeside, på min hjemmeside kan de skrive deres mail og få en rabat kode på f.eks. 5%, den kan de bruge på en bestemt webshop der sælger playstation 4. Jeg skal så fx. have 30 kr. for hver der bruge rabatkoden på deres hjemmeside. Fordel for mig: 30 kr. for hver gang der er en der bruge "min" rabat kode. Er der nogen der kunne være interesseret i et samarbejde - i skal helst kunne lave hjemmesiden... Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, men... Mvh. |
Hej TF
Selvfølgelig kan det lade sig gøre.
Spørgsmålet er bare hvorfor butikken ikke selv tilbyder rabat kuponer, enten via deres hjemmeside eller i deres reklame kateloger? Selvfølgelig hvis du kan skabe en trafik til din side, som de ikke kan.
Desuden er lovgivningen omkring rabatkuponer ved at blive ændret. Læs på FDIH her.
En lille ekstra bonus feature:
Live offers er en feature fra ExactTarget, hvor kuponen først genereres når modtageren åbner sin email og ikke når denne afsendes. Hvis du vil vide mere omkring det kan du kontakte mig på PM.
/Flemming