Hej Aminoer, Jeg er ved at lave et nyhedsbrev til min lille virksomhed www.unido.dk. Nyhedsbrevet vil jeg bruge til at sende tips og tricks, interviews og cases om online markedsføring hver 2. - 3. måned. Jeg vil gerne tilbyde de 100 første Aminoer der tilmelder sig mit nyhedsbrev en helt gratis SEO-artikel. En SEO-artikel er en tekst på 200-250 ord om et emne du bestemmer, hvor der kan indgå et keyword du ligeledes ønsker. Du kan se mine referencer her! Artiklen er helt gratis, og forpligter ikke til andet end at man modtager mit nyhedsbrev. Nyhedsbrevet er ved at blive sat op, og kommer online inden en måneds tid. For at gøre brug af tilbuddet, skal du sende en mail til amino@unido.dk der indeholder følgende: - Firmanavn Indenfor en måneds tid får du en mail, hvor du skal bekræfte din tilmelding til nyhedsbrevet. Herefter får du hurtigst muligt din SEO-artikel. Du modtager ikke noget nyhedsbrev før du har fået din SEO-artikel. Dette er gratis for de første 100, og gælder kun for en SEO-artikel om et overordnet emne, og kan ikke bruges til at få skrevet en pressemeddelelse, produktbeskrivelse eller lignende. Jeg håber der er et par interesserede - Jeg synes selv at tilbuddet er ret godt:-) Husk, at man udover artiklen får et nyhedsbrev hver 2. - 3. måned med gode råd, tips og tricks, interviews og meget andet indenfor online markedsføring. God arbejdslyst mediværksættere.
|
Tak for de første par tilmeldinger - Dem er jeg glade for:-)
For lige at forklare meningen med SEO-artikler, så kan de bruges til to ting:
1. Få besøgende til ens hjemmeside
2. Sættes på eksterne blogs, og derefter lave links til en side(bedre placeringer på Google)
Emnet bestemmer du, og er der et bestemt ord der skal bruges, så skriver du bare det i mailen.