Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iphonedomæner sælges

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det blevet tid til at rydde op i domænebeholdningen og jeg har fundet en god bunke internationale iphone domæner som jeg gerne vil sælge samlet. De er alle købt hos Godaddy og kan blive skubbet over til en konto der. De indeholder alle gode keywords og de fleste af dem er taget på alle de største domæneendelser.

BUYIPHONE.ORG - 1/9/2011
IPHONE4FREE.NET  - 1/9/2011 
IPHONEACCESSORY.NET  - 1/9/2011 
IPHONEBLOG.NET  - 1/9/2011 
IPHONEFAQ.NET  - 1/9/2011 
IPHONEMOBILE.ORG  - 1/9/2011 
IPHONEPOINT.COM  -  1/9/2011 
IPHONESHOP.ORG  -  1/9/2011
IPHONEVIDEO.NET  - 1/9/2011 

Domænerne sælges som privat.

Budene starter ved 500 kr. og auktionen løber til d. 19 august kl. 16.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 16:48
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 9 person

Alle domænerne er oprettet i 2007, så det er ikke sikkert at de er købt med henblik på videresalg.

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Tilmeldt 11. Nov 08
Skrevet kl. 17:10

Peter Olesen (Feder):
Alle domænerne er oprettet i 2007, så det er ikke sikkert at de er købt med henblik på videresalg.

Hvorfor det støj, du kan da være fuldkommen ligeglad med hvilke tanker jeg har haft ved køb af domænerne?

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Skrevet kl. 18:22
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Arco Iris:
Peter Olesen (Feder):
Hvorfor det støj, du kan da være fuldkommen ligeglad med hvilke tanker jeg har haft ved køb af domænerne?
Støj? Jeg tjekkede kun datoen og skrev den herind så andre ikke behøvede at gøre det. Hvis domænerne havde været købt i år så havde du sikkert fået en hel del kommentare om at man ikke må købe domæner med henblik på videresalg og sådan.

En anden ting: Nu ved jeg godt at der ingen grund er til at gå op i de stjerner, men 3 x 1 stjerne for mit indlæg som jeg egentlig kun skrev for at hjælpe.

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:47

Peter Olesen (Feder):

Arco Iris:
Peter Olesen (Feder):
Støj? Jeg tjekkede kun datoen og skrev den herind så andre ikke behøvede at gøre det. Hvis domænerne havde været købt i år så havde du sikkert fået en hel del kommentare om at man ikke må købe domæner med henblik på videresalg og sådan.

En anden ting: Nu ved jeg godt at der ingen grund er til at gå op i de stjerner, men 3 x 1 stjerne for mit indlæg som jeg egentlig kun skrev for at hjælpe.

Der er ikke de samme regler for org, net og com domæner, her må du videresælge lige så tosset du vil.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 11. Nov 08
Skrevet kl. 21:46
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Nicolaj Thomasen:
Der er ikke de samme regler for org, net og com domæner, her må du videresælge lige så tosset du vil.

Det er nemlig korrekt, det er ganske simpelt for belastende hvor mange uvidende der skal spille smarte med små latterlige indlæg, hver gang der oprettes en ny tråd herinde.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Skrevet kl. 22:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Arco Iris:
.... det er ganske simpelt for belastende hvor mange uvidende der skal spille smarte med små latterlige indlæg, hver gang der oprettes en ny tråd herinde.
Jamen dog... Jeg er simpelthen uvidende og spiller smart ved at prøve at hjælpe folk? Jeg lavede en fejl ved at tro at der gik nogenlunde de samme regler, men sådan var det åbenbart ikke. Det fik jeg også afvide i en PM kort tid efter mit indlæg, men der var jo ingen grund til at rette mit indlæg når du allerede havde givet mig dårlig karakter og bedt mig om at være ligeglad. Egentlig var jeg også ligeglad efter dit første indlæg til mig, men som jeg skrev tidligere, jeg prøvede kun på at hjælpe, men nej, jeg er bare uvidende og spiller smart.

Og nej, jeg kan ikke rette i det første indlæg, så det får lov at stå der.

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Tilmeldt 11. Nov 08
Skrevet kl. 22:20
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Peter Olesen (Feder):
Jamen dog... Jeg er simpelthen uvidende og spiller smart ved at prøve at hjælpe folk? 

Korrekt, hvilken hjælp skulle det være at mistænkeliggøre mit salg over for en evt. køber - nu når du alligevel havde set jeg har købt dem tilbage i 2007? Det er forhelvede ikke en konkurrence om at skrive flest indlæg eller at skulle deltage i alle tråde - har du noget at bidrage med, som du reelt ved noget om, så er du velkommen til at skrive - men er det ikke noget du ved noget om, så hold fingrene fra tastaturet.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 05:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Arco Iris:
Det er nemlig korrekt, det er ganske simpelt for belastende hvor mange uvidende der skal spille smarte med små latterlige indlæg, hver gang der oprettes en ny tråd herinde.

Så så så.... Der er ingen grund til at hidse sig sådan op - det skaber bare en pissedårlig stemning og hjælper dig bestemt ikke med at sælge dine domæner.

Jeg tror sådan set på han skrev sit indlæg for at være flink - så synes du ikke han fortjener en undskyldning?

Jeg mener ihvertfald han fortjener en undskyldning for at blive kaldt uvidende..... Fact of the matter er nemlig, at registrering med henblik på vidersalg skam ikke er tilladt, blot der er tale om .com og .net domæner. I Danmark har vi bare ikke nogen instans til at administrere disse domæner - de administreres derimod af ICANN. Men det gør det altså ikke mere tilladt, at registrere dem med henblik på vidersalg.

Folk kan læse mere om reglerne* her: http://www.icann.org/en/udrp/udrp.htm

Og det synes jeg de burde gøre, inden de kloger sig og kalder andre for uvidende ;)

* Som i øvrigt minder utroligt meget om de danske regler - dvs. det er nok nærmere de danske der minder om ICANN's regelsæt ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 07:50

Måske tråden skulle tilbage på sporet, eller start en ny, for det her ligner jo rød stue :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)