Det er nemlig korrekt, det er ganske simpelt for belastende hvor mange uvidende der skal spille smarte med små latterlige indlæg, hver gang der oprettes en ny tråd herinde.
Så så så.... Der er ingen grund til at hidse sig sådan op - det skaber bare en pissedårlig stemning og hjælper dig bestemt ikke med at sælge dine domæner.
Jeg tror sådan set på han skrev sit indlæg for at være flink - så synes du ikke han fortjener en undskyldning?
Jeg mener ihvertfald han fortjener en undskyldning for at blive kaldt uvidende..... Fact of the matter er nemlig, at registrering med henblik på vidersalg skam ikke er tilladt, blot der er tale om .com og .net domæner. I Danmark har vi bare ikke nogen instans til at administrere disse domæner - de administreres derimod af ICANN. Men det gør det altså ikke mere tilladt, at registrere dem med henblik på vidersalg.
Folk kan læse mere om reglerne* her: http://www.icann.org/en/udrp/udrp.htm
Og det synes jeg de burde gøre, inden de kloger sig og kalder andre for uvidende ;)
* Som i øvrigt minder utroligt meget om de danske regler - dvs. det er nok nærmere de danske der minder om ICANN's regelsæt ;)