Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætterbøger.dk - Har domænet, mangler idéen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Alle sammen

Jeg er ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste henne, så den her ryger i Cafe og hygge.

Jeg har for noget tid siden købt domænerne iværksætterbøger.dk og ivaerksaetterboeger.dk
Idéen med siden er at lave en side om bøger der kunne være gavnlige for iværksættere og nystartede virksomhedder. 

Jeg kan desuden se en del muligheder i domænerne som nogle affiliate sites, men jeg mangler lidt en idé til hvad man kunne lave med dem.

Jeg kunne sagtens sætte mig ned og læse en masse bøger og så skrive mine egne anmeldelser af dem, men det ville kræve en enorm mængde tid hvis siden skulle opdateres rimelig tit. Desuden ville det så kun blive anmeldelser af de bøger jeg selv vælger at læse.

Så jeg søger lidt om der er nogen der har en god idé til et koncept på sådan en side Smile
Hvis du har en god idé så lad mig høre.

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 10:56

interessant. her følger jeg med.

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 22:38

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:59

hvad med en shop? en shop hvor alle mulige iværksætter bøger kan købes til en god pris! evt sammen med andre iværksætter ting så som blanketter, dokumenter og telefonlister mm. du kan jo få folk som har læst bøgerne til at lave nogle korte anmeldelser af dem hver især.

Du kan jo selv tænke i konkurencer, vip medlemskab.

Tja kan godt se at det ikke var opfindelsen af det helt revolutionære men måske er det heller ikke nødvendigt. ostehandleren kan jo godt have en god butik uden at skulle opfinde en ny type butik eller en ny type ost :-)

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 00:10

Du kunne også blogge om det? Du evt. supplere det med at få en masse i dit netværk til at skrive korte anmeldelser af de bøger de har læst.

Fx har der været mange debatter herinde om gode iværksætterbøger. Tag fat i dem og få dem til at skrive et par anmeldelser :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 12:09

Tak for jeres idéer, det giver helt sikkert lidt at tænke over Smile

Jeg kan se i begge to foreslår at få andre til at skrive korte anmeldelser af bøger de har læst. Den idé synes jeg faktisk selv er ret god, men jeg må indrømme at jeg er lidt i tvivl om hvordan man skulle få andre til at skrive anmeldelser af bøgerne.

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)