Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få fuld online backup af netværksharddisk - Hvad med os som ikke er TDC kunder?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Regstrup
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 26
Fra  Co-Sponsor IO SoftGame Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Da jeg var nede i vores lokale TDC forretning for et par dage siden stod jeg og kiggede på TDC's nyeste tiltag - HomeDisk - hvor de tilbyder en netværksharddisk på 500 GB.

Dette er i sig selv ikke nogen sensation, men at de for kun 49 kr. inkl. moms tilbyder at tage FULD backup af denne blev jeg lidt chokeret Surprise

Til sammenligning så tilbyder OnlineBackup.dk samme størrelse backup for "kun" 1799 kr. excl. moms.

Da jeg "desværre" ikke er TDC kunde er dette ikke noget TDC kan tilbyde mig - har ellers hørt dem ad om de ville give adgang mod et ekstra gebyr, dog uden held!

Jeg sad derfor og tænkte på om der er nogen som kender et firma, som tilbyder en lignede service med netværksharddisk og fuld backup af denne?

Jeg tænker her primært som erhvervskunde, men også privat, så hvis der er nogen som kender services i både den billig og dyre ende, så kom endelig med et par links Smile

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:25

Jeg har et par kunder som har en QNAP TS-209 stående, maskinen i sig selv kører RAID 1 på to diske, så den er sikret mod at den ene disk automatisk smutter. Samtidig med har vi så sat den op på deres netværk således at vi udefra kan komme ind og tage en fuld backup af disken, det gør vi så hver nat, og vi gemmer så de sidste 14 dages backup.

Alt i alt har den ene af kunderne, 500GB disk, som bliver fuldt backet up hver nat, for 1399,-/mdr, det inkluderer så onsite service, livstidsgaranti og så selvfølgelig selve backuppen.

Kunderne er super glade, de har endelig fået en simpel backup rutine som ikke forstyrer dem i dagligdagen :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:27

Nå ja ... grunden til at TDC kan gøre det så billigt er jo selvfølgelig at trafik internt i deres eget net stort set er gratis. Vi andre er nødt til at betale for de data vi transporterer over internettet :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)