Jeg synes normalt ikke godt om tråde hvor det kører helt af sporet, men jeg synes simpelthen du er for latterlig nu mike! |
Mike :
Hej Mike
Så det jo således at man kan flytte det og hoste et andet sted - hvis man har den mening.
- Kasper
Ja det kan man for web10.dk er noget lort
Jeg synes normalt ikke godt om tråde hvor det kører helt af sporet, men jeg synes simpelthen du er for latterlig nu mike!
Du
kan ikke være bekendt og sige web10 bare er noget lort, fordi DU har
haft en dårlig oplevelse hos dem. Når du ikke begrunder dit svar, er
det simpelthen ubrugeligt.
FØJ!
Så skal jeg da skrive hvorfor jeg skriver de er noget lort. Jeg hade 3 hjemmeside hos dem som jeg vil ha lavet i joomla. Jeg valgt dem fordi en af min ven hade en windows server hus dem. Og alt køret godt for dem i windows server. Men nu vil de også over til Linux server som man kunne lave Joomla . wordpress hjemmesider og alt mulige andet. Men det gik af lort for dem. Der`s Easy-Install-Toolbox virkede ikke. Når man så vil download Joomla over på ens hjemmeside. Så gik ens hjemmeside i lort. Så når men skrive til dem at det ikke virker. Så skriver de bare tilbage det virker du må ha downloade noget son din hjemmeside ikke virker mere. Det er ikke kun mig der synes de er noget lort. Der er ca. 30 til 40 mere end mig. Se den her hjemmeside det er om web10.dk http://www.trustpilot.dk/review/www.web10.dk Jeg har nu alle min hjemmeside hos ML Hosting og de er bare god