Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster et affiliate banner?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Reinholdt:

Hej Casper Schneidereit og Martin Mollerup.

Tak for jeres links. Jeg synes Partner ads ser meget lovende ud, men jeg må indrømme at der er en del af mig der græder når de proklarmerer at de tager 25 % af udgifterne til mine partnere. 

Det man skal gøre op med sig selv er vel i bund og grund om man vil betale de 25 % for at slippe for at rode med det selv.

P.s. Kan man iøvrigt være sikker på at ens banner bliver vist og i så fald hvor mange visninger

M.h. Emil

Hej Emil

De 25% dækker mange ting som Casper også er inde på. Hvis du kigger på hvad du f.eks. har af budget pr. måned til affiliate marketing og beregner hvor meget der så ca. vil gå til os (Partner-ads), så kan du sammenligne det med hvad du regner det vil koste selv at finde affiliates, markedsføre dit affiliate program og administrere f.eks. udbetalinger. Hos Partner-ads beregnes de 25% af beløbet du tilbyder affiliates - hvis du f.eks. tilbyder 10% i provision så bliver din samlede udgift 12,5%.

Hvis du selv kan gøre det billigere, så er det jeg vil anbefale dig, men ellers så kan vi hjælpe dig og der er nemt at komme igang :-)

Send mig evt. en PM med dit website, så kan jeg bedre fortælle hvordan og hvor godt vi kan hjælpe dig.

Om dine reklamer bliver vist og hvor meget afhænger af hvad du tilbyder dine affiliates (uanset om du selv administrerer eller bruger et netværk). Dvs. du skal tilbyde dem en ordentlig sats (f.eks. en god provision) og stille noget ordentligt reklamemateriale til deres rådighed. Derudover skal du sørge at dit website er optimeret, så det konverterer, fordi så kan de potentielle affiliate partnere se en fordel i at sende besøgende til dit website.

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene at det er bedre at køre gennem et affiliate netværk i de fleste tilfælde, du får adgang til affiliates fra dag 1 og skal ikke ude og finde dem selv. Netværket står for alle dine betalinger og du får en samlet regning i stedet for at skulle håndtere små betalinger eller risikere at affiliates ikke gider at arbejde med dig pga du sætter en minimum grænse på eks 1000 kr før du udbetaler penge.

Du er velkommen til sende en pm med din webshop, så vil jeg da gerne hjælpe dig lidt i gang.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)