Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hacket server......

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Har gennem de sidste 3 mdr kæmpet mig op på side 1 på flere af mine søge ord.

I torsdags blev serveren hvor min side lagde hacked.......fik flyttet min side til en anden server så den er oppe at køre igen, men alle mine søgeord er skudt langt langt ned af listen. Kan man forvente at poppe op på side 1 igen når google bot ser det er fixed??????????  Eller skal jeg tilbage og starte forfra igen??????????

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:20

Er der lavet nogle ændringer på strukturen? Har siden fået et nyt domæne, og nye URLs? Er den nye server indstillet som den gamle, så den ikke både svare på www og uden www?

Som udgangspunkt kan du godt forvente den finder på plads igen, men der mange ting som skal afklares først :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:30

Samme domæne navn...samme url struktur....og både med og uden www virker som det skal, så alt er som før det hele er bare flyttet til en ny server.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:48

Thomas:
Samme domæne navn...samme url struktur....og både med og uden www virker som det skal, så alt er som før det hele er bare flyttet til en ny server.

Samme domæne, URL, struktur..? Så bør det ingen effekt have, at du har skiftet server.

Kan det tænkes, at den placering du har set på side 1, har været påvirket af, om du har været logget ind på din eventuelle Google konto, eller dine søgeindstillinger har været påvirket af dine søgeindstillinger eller indstillingerne for weboversigt?

Hvis din hjemmeside kan ses både med og uden www har du måske en udfordring med dublicate content. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:55

bordeogstole.dk bliver omdirigeret til www.bordeogstole.dk så det skulle gerne være som det plejer.

Spørgsmålet er mere kommer jeg tilbage på side 1 i google, automatisk - når nu google finder ud af den hackede side er fjernet ogdet hele kører som det skal igen.

Skal jeg forvente at jeg skal vente i uger, mdr - hvor hurtigt kommer man ud af googles skammekrog???

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31

kommer lige op og vende igen

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:47

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 20:15

Hej Thomas,

Mens din side er blevet hacket, har google måske indekseret din side. Så har de smidt den ned.

Nu har du det samme indhold, som før. Vent et par uger. Så kommer den nok op. :)

Christopher

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 20:28

lavede lige en søgning på google på din side. link her

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=site%3Abordeogstole.dk&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=377f81d9cf3a8a16

Som du kan se er det første link i søgeresultatet, din hjemmesides "forside" og der står hacket by Sarbot511 og trykker du så på cached knappen så kommer der en anden side end din frem noget greensby.dk side, som ikke er magen til din.

Jeg vil med stor sansynlighed forvente at google vil rette dine søgeord så du kommer tilbage på din gamle placering igen snart...

ud over det kan man se at den cached version er fra d. 1. Aug hvilket er ved at være noget tid siden, smid et link ind her så kommer google nok snart forbi.

http://www.bordeogstole.dk/

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:31

Jeg håber snart jeg kommer tilbage til side 1

http://www.bordeogstole.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)