Vi har god erfaring indenfor plast produktion i Østen , men før vi begynder på noget derude, så skal produktet både beskyttes i Europa, men også specifikt i Kina som mange desværre glemmer...
Hej Lasse Det lyder til at du har en god ide, og kan godt forstaa hvorfor du holder kortene ind til kroppen. Jeg kan dog ikke selv hjaalpe, men min far har en plast virksomheden som helt sikkert kan. Du kan evt. kontakte ham.. Se mere > aasum.dk
Før du påtænker at sætte noget i produktion så sørg for at dit produkt er beskyttet imod kopiering i Asien samt andre steder - og ja det kan man jo ikke 100 % men der har været et par kedelige juridiske sager hvor et kendt dansk brand ikke at sikret sig i Asien og derfor fik stoppet eksport at deres produkter fra Kina (produktionsland) da en kineser havde registreret Navn - Logo og produkt....
Så igen det kan bliver rigtig dyrt for dig ikke at sikre dig - mange gange har man jo allerede solgt produktet og kan ikke vente på et dyrt retsopgør i Kina.
Du kan nemt beskytte dig via "Madrid konventionen" tror jeg det er som beskytter dit produkt, navn og evt logo i "22" lande og så kan du jo tilfølge Indien og Kina til denne via et advokat firma som har det som speciale.
Det koster "næsten" ikke noget og du er meget bedre stillet hvis du løber ind i problemer.
Jeg kan ikke produksere noget men kan sørge for at det kan blive lavet ! Hvad forlanger du af din partner og skal der skydes penge i din idé eller skal man få lavet produktet for dig.
Jeg kan være behjælpelig med at få lavet produktet og få den sættet i produktion ( men hvor meget må det koste for at lave pr stk og hvor stor produktions antal skal der bestilles....
Lyder spændende. Jeg taler 4 sprog og har netwærk i mange lande inkl USA, Italien, Rusland og Israel. Min familie har været i Business i mange år. Nu er vi lige kommet tilbage til DK fra en længere varigt ophold i USA. Skal du bruge nogen til at tale lidt med om din ide eller søger du en partner som vil investere, er der mulighed for at søge investor i udlandet.