Så fik jeg endelig svar på om det var mig han ville samarbejde med blandt mange :-P
Fik denne skønne mail:
Kære respektfuld,
Tillad mig at informere dig om mit ønske om at gå ind i forretningsforbindelser med dig. Jeg fik dit navn og kontakt fra annonsering jeg bad over det og har valgt Deres kontaktperson blandt andre kontakter jeg kom derfra. Jeg JOHN Cassidy (JR) det eneste søn i slutningen af DR.JOHN Cassidy. Min far var en meget velhavende Cocoa købmand i Abidjan den økonomiske kapital Elfenbenskysten, men blev forgiftet til døden ved sin forretningsforbindelser på en af deres udflugter på forretningsrejse.
Min mor døde da jeg var en baby, og siden da min far tog mig så speciel. Før død min far juli 2008 i et privat hospital her i Abidjan han hemmeligt kaldte mig på hans seng side og fortalte mig, at han er beløbet Tolv millioner Forenede stat DOLLARSUSD. ($ 12,000 000) tilbage i fast / midlertidig konto i et af de primære bank her i Abidjan, at han brugte mit navn som sin eneste søn for de pårørende i deponeringen af pengene. Han forklarede også mig, at det var på grund af denne rigdom, at han var forgiftet af hans forretningsforbindelser. Han rådede mig til at søge en udenlandsk partner i et land, mit valg, hvor jeg vil overføre disse penge og bruge det til investeringsformål, er jeg derfor hæderligt søger din hjælp på følgende måder:
(1) At give en bankkonto for overførsel af disse penge. (2) at tjene som en værge for mig, og investeringen af disse midler, da jeg kun 19 år. Jeg er villig til at tilbyde dig en god procentdel af det samlede beløb som kompensation for din indsats / input efter en vellykket overførsel af disse penge ind på din nomineret konto i udlandet. Desuden vil du angive dit valg i retning af at hjælpe mig, da jeg tror, at denne transaktion ville blive indgået inden for fjorten 14 dage tilkendegiver du interesse for at hjælpe mig.