Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

The Joneses - En anderledes måde at sælge på!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :

(Postede den før, men måske under forkert emne)

Har I set filmen The Joneses?

I filmen The Joneses møder vi en anderledes måde at sælge og brande på. 

Familien Jones er en rig familie, som flytter til en større provinsby. Deres hus er stort, lækre biler ejer de, kæmpe pool, det nyeste indenfor teknologi og tøj branchen har de også - de virker som en lykkelig familie. 
Alle deres nye og kommende venner misunder dem på deres ejendele og deres liv. De ønsker at være ligesom dem og have de ting de har! 

Men i virkeligheden er familie medlemmerne blot skuespillere, som promoverer og sælger de produkter de nu går og lever i, i hverdagen. Alle ders naboer forelsker sig jo i idyllet og render ud og køber de produkter de nu ser, som familien Jones ejer. 

Det er da en overdrevet smart måde at sælge indirekte på! 

Traileren for filmen kan ses her 

Hvad synes I? 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 02:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:

(Postede den før, men måske under forkert emne)

Har I set filmen The Joneses?

I filmen The Joneses møder vi en anderledes måde at sælge og brande på. 

Familien Jones er en rig familie, som flytter til en større provinsby. Deres hus er stort, lækre biler ejer de, kæmpe pool, det nyeste indenfor teknologi og tøj branchen har de også - de virker som en lykkelig familie. 
Alle deres nye og kommende venner misunder dem på deres ejendele og deres liv. De ønsker at være ligesom dem og have de ting de har! 

Men i virkeligheden er familie medlemmerne blot skuespillere, som promoverer og sælger de produkter de nu går og lever i, i hverdagen. Alle ders naboer forelsker sig jo i idyllet og render ud og køber de produkter de nu ser, som familien Jones ejer. 

Det er da en overdrevet smart måde at sælge indirekte på! 

Traileren for filmen kan ses her 

">

Hvad synes I? 

Niksen, har ikke set filmen, og udfra klippet ( så kun 1/3 ) så har jeg heller ikke tænkt mig se den.

Jeg syntes at det svarer lidt til at smarte ( grådige ) forretningsfolk går ud på alle skoler i Danmark og spørger ind til hvem de tre mest populære piger og drenge er i hver eneste klasse på skolerne.

For derefter at give dem gratis telefoner, tøj eller andre ting der får de andre til at føle sig udenfor hvis de ikke har de mærkevarer.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)