Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi dele et lager i Malmö?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer med webshop i Sverige, og de mange der er på spring til at sælge over sundet...

Vi undersøger pt. mulighederne for eget lager i Malmö, både til distribution af varer og til svenske kunders returforsendelser, men vi har ikke brug for megen plads selv. Hvis der var andre der gik med samme tanker, og vi kunne deles om lageret og en mand til at passe det, så kunne der garanteret være nogle rigtig gode muligheder i det, og økonomisk fordel.

Vi vil gerne stå for de praktiske ting omkring leje af lokaler og ansættelse af lagermand, men håber at flere vil være med til at deles om et sådan Malmö lager / mellemstation for danske webshops.

Svar gerne her i tråden, eller direkte på pvk@billigvvs.dk

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg bor i Sverige og tilbyder et koncept med daglig transport af pakker over Øresundsbroen.

Til danske webshops tilbyder jeg:

• Transport af pakker fra Avedøre Holme i DK til Posten og/eller Schenker i Malmø.
  • Rabataftale på posten (pakker) og Schenker (pakker) i Sverige.
  • Tager også almindelige breve og skrymmande breve (samme som maxibreve i DK) med til Sverige.
  • Kan formidle afhentning af pakkerog breve i hele DK til konkurrencedygtige priser.
  • Svensk returadresse
  • Håndtering af returvarer (sendes tilbage til firmaet)

Til svenske webshop tilbyder jeg:

• Transport af breve og pakker fra Malmø til Købehavn.
  • Breve og skrymmande breve (maxibreve) afleveres til PostDanmark
  • Attraktiv pris på forsendelse af pakker til hele Danmark med track-and-trace.
  • Dansk returadresse.
  • Håndtering af returvarer (sendes eller afleveres tilbage til firmaet).

Jeg kan kontaktes på kim@billigtisverige.dk. Hvis der er andre som er interesseret, så er I også velkommen til at sende en mail til mig.

Peter, jeg skriver også lige en mail til dig.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)