Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor har alle bare et linkkatalog! Nå men nu har jeg også et fra hubdir.com tilføj dit link ;)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens

Som med alt muligt andet så er jeg lidt afventende i starten, senest med Iphone men med tiden hvor alle andre har fået den så skal jeg også. Det samme er sket denne gang med et link katalog, alle andre har et så nu har jeg også lavet et - dette kalder jeg linkdir.dk, efter det engelske ord Link Directory hvis i skulle være i tvivl.

I kan tilføje jeres link her: Tilføj Link

Hvis der er andre der vil have et linkkatalog så kan de kigge på hubdir.com det er super nemt, det tager længst tid at oprette kategorier. Hvis i har så mange som migså tager det ca. 3 timer ellers er det nok den fremtidige linkbuilding der tager mest tid, hvis i vil være lidt mere seriøse.

Håber i bliver ligeså glade for dette som alle de andre link kataloger ;)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:28

Du har fået et link fra vores solbrille og smykke webshop...

Men når man har indsendt sin tekst til godkendelse, så står der, at man vil modtage en mail med data, som man skal godkende... Men hvordan godkender man disse data? For der er intet link i mailen :S

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 21:04

Hej Kim

Tillykke med dit linkkatalog, har lige nogle spørgsmål om scriptet du bruger.

Hvor lang tid tog opsætning af hubdir?

Og er der nemt at oversætte til andre sprog?

Mvh

Àsgeir

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 21:11

Hej kim

Hvis jeg nu også køber den link pakke der og har et hjemmeside navn til den. Så når den kommer hjem er der sån en guid til hvordan man får den op og køre eller hvad?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 21:17

Hej, jeg indsender også mit link nu, men UnoEuro er lige nede.. så hvis du skal tjekke min hjemmeside efter om den virker, må du kigge forbi i morgen eller lignende.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:20

Tak for muligheden - nu har du også danmarks fedeste slikbutik på nettet med Wink

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 21:21

Jeg taster lige et par hjemmesider ind i dit katalog :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 21:39

>> Fashionseller

Du har helt ret, det er dæleme en fejl, jeg oversatte nu bare fra engelsk men den sender netop ikke et godkendelseslink.

>> Asgeir Gunnarsson

Ja det var super nemt, blot opsæt en MySQL database på dit webhotel og så følg guiden der findes når du skal installere linkkataloget, der skal oplysningerne så indtastes. Det er bestemt ikke opsætningen der tager lang tid, men mere oprettelse af kategorier osv. Derudover lavede jeg nogle fejl i starten, som at bruge æøå og & i link url navne, doh! Og jeg er ikke novice når det kommer til internet, så dobbelt doh!

>> Mike

Når du skriver link pakke, mener du så linkkatalog scriptet, det regner jeg med, og ja der er en guide som fortælle hvordan det skal sættes op, tager 5 min., Resten med indtastning af kategorier er lige ud af landevejen og det behøves der ingen guides til.

>> Simon Elkjær

Super mange tak! Det skal jeg huske at lægge mærke til. Trist at det er nede, problemer med unoeuro?

>> Jesper Laugesen

Super lækkert med endnu et link! Takker Så skal jeg nok sørge for at linkbuilde til de links ;)

>> Jonas Jacobsen

Takker, det ville være super lækkert! Jo flere jo bedre :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 21:42

Ja, Men UnoEuro og min Side er på banen igen.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:02

Kim S:

>> Fashionseller

Du har helt ret, det er dæleme en fejl, jeg oversatte nu bare fra engelsk men den sender netop ikke et godkendelseslink.

Så er jeg mere rolig ;D

Har klikket på alt klikbart i mailen uden succes hehe

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)