Hey. Jeg sælger 1 stk. billet til Fck i aften i Parken til 100 kr.. nogen som vil?
mvh. Tim |
normal pris 200 kr.. bump
de spiller kl. 19
Hey. Jeg sælger 1 stk. billet til Fck i aften i Parken til 100 kr.. nogen som vil?
mvh. Tim |
DISCLAIMER: Ironi kan forekomme:
God stil |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Det var mig der gav dig nogen minus stjerner. Sikkert bare fordi at jeg er et bittert geni. Men, er det ikke bare sådan en "fribillet" du sælger - for det må man ikke. Der var et firma herinde tidelige på dagen der afholdte en konkurrence til selv samme kamp - hvor man blot skulle nøje med at gætte hvilkent firma der afholdte den konkurrence. Jeg er pisse stiv lige nu, men jeg er utroligt nok stadig en smule skarp. Yeahhh!!! |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Hvad hvis det ikke er en fribillet han sælger, men en han faktisk har købt? Og hvad så hvis et andet firma gav den gratis ud, det betyder ikke at han ikke må sælge sin. |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Nej det er det ikke...
så mange tak for det. Jeg har fået 2 af det firma og selv købt 4... men skal kun bruge 5, derfor sælges den.. |
Hvorfor så deltage i en konkurrence, for noget han ikke har brug for? Jeg tror det er hvad man kalder grådighed ;)
P.S. Nu ved jeg godt der ikke var det store bud om billetterne, i den anden tråd.... Men sidder der en, der ikke nåede at være med, før de blev gaflet..... Ja så ville jeg have en ret dårlig smag i munden over at vidersælge billetten.... endda i selvsamme forum, som den er vundet..... |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
hvad er det du skal være så snæversynet over? jeg sælger en købt billet.. tak. denne tråd er slut, da jeg tager til kamp nu. ses |
Hypoteknik - jeg overvejer at købe den billet, og så må vi se om det er en fribillet eller ej. Sgu ikke for at hænge nogen ud, har sgu ikke tænkt mig at afslører "resultatet" - men bare lige for teste min intuition. Nu vil jeg lige gå ned og købe et par bajer, så skal jeg stå i kø i nogen minutter, og så får jeg lige lidt tid til at tænke og tilbudet, og så slår jeg til - hvis den altså ikke er solgt inden da. Kan I have det rigtigt godt - og jeg håber at FCK vinder... |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?