Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Får man penge for Iphone 4 salg

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er så småt gået i gang med at lave en affiliate side med Iphone 4 som hovedtema.

Jeg har dog lige et par spørgsmål angående afregningen for Iphone 4. Iphone 4 er jo ekstremt efterspurgt og derfor også udsolgt de fleste steder. De potentielle kunder kan dog så vælge at skrive sig op på en venteliste for at få den ny Iphone, men hvad så med mit lead??? Får jeg det, eller går det i glemmebogen??? Jeg er klar over, at hvis cookietiden ikke er udløbet, så får jeg det, men hvad hvis den er?

Håber der er nogle der kan svare på mit spørgsmål - tak ;)

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

Det gør du ikke.. De forskellige teleselskaber venter med afregning på iPhone 4 til de første 'bølger' er overståede.. Det er dog forskelligt fra sted til sted. 

Mvh.

Andreas. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Lolk:

Hej Tobias,

Det gør du ikke.. De forskellige teleselskaber venter med afregning på iPhone 4 til de første 'bølger' er overståede.. Det er dog forskelligt fra sted til sted. 

Mvh.

Andreas. 

Hvornår tror du man kan forvente at de er det?? For jeg gider da ikke arbejde på noget jeg ikke tjener penge på Cool

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Lolk:

Hej Tobias,

Det gør du ikke.. De forskellige teleselskaber venter med afregning på iPhone 4 til de første 'bølger' er overståede.. Det er dog forskelligt fra sted til sted. 

Mvh.

Andreas. 

Ikke sandt. Jeg har fået adskillige penge fra både Call Me og Tre. Tænkte det måske var fordi folk havde købt en anden telefon, men nej. Jeg fik afregning for salg af iPhone 4. Jeg har ikke fået nogen penge fra Telia, men det er fordi deres tilbud er så latterligt, at kun 1/100 er dumme nok til at bide på.

Bliver forresten sjovt at se halvdelen af alle affiliate-hajer på Amino konkurrere mod hinanden på iPhone 4. Tænker bare, at der snart ikke kan være flere sjove domæner tilbage.

Jeg håber selvfølgelig denne iPhone 4 side vinder :-)

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har du så solgt din side, så jeg ved ikke om du har erfaringer med når folk skriver sig op...

Hvad får man...?

1. Man får et lead med det samme kunden har skrevet sig op.
2. Man får et lead hvis kunden har skrevet sig op køber en mobil (uanset cookietid)
3. Man får et lead hvis kunden har skrevet sig op køber en mobil indenfor cookietiden
4. Man får intet lead hvis kunden blot skriver sig op - heller ikke hvis de køber når det er blevet deres tur på listen.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også fået penge for mine leads til 3. Det er der mine besøgende køber telefonen, selvom de nok kommer til at vente nogle dage på at modtage den. 

BZR:
Bliver forresten sjovt at se halvdelen af alle affiliate-hajer på Amino konkurrere mod hinanden på iPhone 4. Tænker bare, at der snart ikke kan være flere sjove domæner tilbage.

Pjat - Det er rart med lidt konkurrence med iPhone 4 sider ;)

 iPhone 6

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

TobiasB:
Nu har du så solgt din side, så jeg ved ikke om du har erfaringer med når folk skriver sig op...

Hvad får man...?

1. Man får et lead med det samme kunden har skrevet sig op.
2. Man får et lead hvis kunden har skrevet sig op køber en mobil (uanset cookietid)
3. Man får et lead hvis kunden har skrevet sig op køber en mobil indenfor cookietiden
4. Man får intet lead hvis kunden blot skriver sig op - heller ikke hvis de køber når det er blevet deres tur på listen.

Jeg har solgt min side for under en uge siden, så det er ikke sådan min viden er forældet allerede.

Ad 1. Du får ikke noget for at kunden skriver sig op.

Ad 2. Du får noget hvis kunder har skrevet sig op, har hentet en cookie hos dig på en eller anden måde, og får lov til at købe telefonen i deres webshop.

Ad 3. Du får ikke noget for at kunden skriver sig op.

Ad 4. Du får ikke noget for at kunden skriver sig op, men du får noget hvis kunden får lov til at købe en telefon, mens han eller hun har fået en cookie fra dig på en eller anden måde.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:
Tænker bare, at der snart ikke kan være flere sjove domæner tilbage.

 

Hæ hæ.... True that.... Men dyresteiphone4.dk (både med og uden bindestreg) er ledigt..... Så for de mere opfindsomme individder i flokken er der stadigvæk muligheder Geeked

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret ulrik ;)

Desuden mener jeg bestemt ikke det er forsent at være med i Iphone 4 kapløbet. Der findes masser af fede domæner hvis man er lidt kreativ. Jeg har selv købt et godt .com domæne for et par dage siden og er igang med SEO på det. Jeg ligger pt. et sted i bunden på side 1 på mit primære søgeord.

Så til dem der ærgrer sig over at løbet er kørt: det er det ikke! Kom igang, det er altid rart med lidt konkurrence ;)

Tag f.eks. Iphone4priser.com - den er stadig ledig og der er garanteret en del der vil søge på netop "Iphone 4 priser" her det næste års tid ;)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

TobiasB:

Nu har du så solgt din side, så jeg ved ikke om du har erfaringer med når folk skriver sig op...

Hvad får man...?

1. Man får et lead med det samme kunden har skrevet sig op.
2. Man får et lead hvis kunden har skrevet sig op køber en mobil (uanset cookietid)
3. Man får et lead hvis kunden har skrevet sig op køber en mobil indenfor cookietiden
4. Man får intet lead hvis kunden blot skriver sig op - heller ikke hvis de køber når det er blevet deres tur på listen.

 

 

Nummer 3 er det korrekte svar! Men husk lige at der også er penge at hente på en iPhone 4 uden abonnement. Lad os sige at en webshop giver 10% i afregning, så er det næsten ligeså meget som et lead fra et teleselskab.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)