Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

levering fra webshop med egne biler?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Tror i folk der køber i webshops ville være interesseret i at få leveret varene, ikke til døren, men fx til nogle centrale steder i københavn, da mine kunder vil være placeret ret centralt omkring nogle udvalgte steder vil de ikke få særlig langt at gå, men bliver noget billigere end med postdk fx.
Men er det noget kunderne gider?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:57
Hvis jeg mangler en vare vil jeg hellere betale et budfirma for at bringe den helt frem, end kun et stykke af vejen, hvis det haster.
Jeg tror også folk hellere vil betale de 50 kroner post danmark tager for at bringe den helt frem, end betale lidt mindre for selv at skulle hente den et sted.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 20:03
Når jeg bestiller ting på nettet, så bestiller jeg det altid til firmaets adresse, da jeg ikke gider bruge tiden på at stå i kø på posthuset...

Pakkerne til private bliver jo alligevel delt ud om dagen, hvor man ikke er hjemme, så man skal næsten altid op på posthuset og hente den.

Så muligheden for en alternativ leveringsadresse er det vigtigste for mig.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 20:12
Personligt vil jeg hellere betale de 98 kr. det kræver at få sendt maks. 20 kg. med Post DK, end at skulle trave ned i en eller anden forretning, stå i kø og trave tilbage igen med en uhåndterlig pakke.

Selve idéen med at bestille på nettet og få bragt til døren, falder også lidt til jorden på den måde...

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:14
Hvis jeg mangler en vare vil jeg hellere betale et budfirma for at bringe den helt frem, end kun et stykke af vejen, hvis det haster.
Jeg tror også folk hellere vil betale de 50 kroner post danmark tager for at bringe den helt frem, end betale lidt mindre for selv at skulle hente den et sted.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 20:17
varene er ikke så store - mit problem er at jeg ikke har kapaciteten som det er lige nu til at købe ind på paller og få det pakket om og sendt ud, men jeg har mulighed for enten at få sendt direkte fra leverandøren (forholdsvist dyrt da det er fra england) eller lease en bil og køre ud til 3 steder ugentligt eller dagligt, hvor over 90% af mine kunder kommer forbi dagligt og levere til dem der til en noget lavere pris.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 20:17
det skal nok lige siges at det er til private, hvis det ikke skulle fremgå af det tidligere.
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:37
Dato: 18-12-2006 20:16:40 Forfatter: Centry varene er ikke så store - mit problem er at jeg ikke har kapaciteten som det er lige nu til at købe ind på paller og få det pakket om og sendt ud, men jeg har mulighed for enten at få sendt direkte fra leverandøren (forholdsvist dyrt da det er fra england) eller lease en bil og køre ud til 3 steder ugentligt eller dagligt, hvor over 90% af mine kunder kommer forbi dagligt og levere til dem der til en noget lavere pris.

Få et lagerhotel til at opbevare varerne og send dem direkte ud til dine kunder, så kan du nøjes med at sælger varerne.

Det kan ikke være billigt at lease en bil for kun at bruge den til at køre vare ud i, istedet kan du bruge din tid på salgsarbejde.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)