Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på bredbånds priser

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne have lidt feedback på det her projekt, specielt udførelsen af det. Jeg vil lave en database som dækker alle udbydere af bredbånd og mobilt bredbånd.

Det jeg godt kunne tænke mig at høre, er hvilke søgemuligheder du vil have behov for, og hvordan dataene præsenteres nemmest for dig.

I kan se min beta her: bredbrånds priser. Designet bliver piftet op, med lidt friskere farver, og der kommer nogle funktioner så det mere tydligt fremgår hvis et produkt er eksempelvis Tank-op.

Skyd løs!

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske skal du skrive ud for hver enkelt forhandler om der er tale om adsl bredbånd eller mobilt bredbånd.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det står der faktisk, men det kunne være det skulle fremhæves noget mere så. Du finder det under produktet.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Det står der faktisk, men det kunne være det skulle fremhæves noget mere så. Du finder det under produktet.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

 

Det kan du have ret i, for jeg så det først nu, hvor jeg vidste det Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var måske værd at kigge på at sætte upload for sig selv, kan huske at CS nørdrene gik meget op i det da jeg arbejdet hos Cybercity.

Tror også at det er bedre ikke at blande mobilt bredbånd sammen med faste linjer.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nillerrune,

Tak for input. Det ender nok også med at upload hastigheden kommer for sig selv. Jeg vil prøve at gå en vej hvor begge forbindelsestyper er inkluderet, men det skal være mere tydligt hvad der er mobilt bredbånd og hvad der er adsl.Der var også nogle udbydere af trådløst bredbånd kan jeg huske :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)